Inlägg från: Thaleya |Visa alla inlägg
  • Thaleya

Idol-2009

spännande ikväll iaf.

• Thaleya

fan jag missade första numret av idol, det var erik va?

Sammanfattning av framträdandet någon? :D

• Thaleya

Rabih vill jag inte ska åka, han är duktig, det var bara inte hans genre ikväll. Han kan få vara kvar.

Tycker Niklas gjorde ett bra framträdande ikväll faktiskt så det är ju trist om han åker när han gjorde bäst ifrån sig.

Reza är ju jäkligt duktig men klantade sig ikväll med att hon körde en för snabb låt för att hennes röst och uttal skulle kunna höras ordentligt.

Erika snubblade lite idag, tråkigt framträdande.

Jag tycker det borde stå mellan att Erika eller Niklas åker.

Men eftersom Erika inte hamnade där så finns det ju risk för att Erik, Rabih eller Reza får ställa sig bredvid Niklas om att riskera åka ut nu.

Jag hoppas att Niklas åker nu.

• Thaleya

jag nämnde endast de jag tror hänger lite lösare :) eller ja borde göra det ikväll.

• Thaleya

jag tycker synd om dem båda Niklas gjorde jävligt bra ifrån sig för en gångs skull!!!

Eddie har dock också varit grym ikväll.

Trisst med båda, å anra sian måste ju någon åka. Jag hade kunnat tänkt mig skicka hem Mariette faktiskt hon är för förutsägbar faktiskt.

• Thaleya
    vackrastarflow skrev 2009-10-23 22:50:57 följande:
    Förutsägbar eller säker på sin stil?? Varför ska hon ändra en massa på sig? Hon verkar bekväm och duktig på sin stil. Om folk inte gillar henne är det väl bara att inte rösta på henne Jag tycker nog att det är bättre att vara förutsägbar än vacklande. Om jag går på en konsert vill jag kunna förvänta mig bra saker inte hoppas på att artisten har en bra dag
    Jo men jag menar hon känns bra inte fantastisk, hon känns säker och det är ju bra, men att känna att hon kör medel med flit för att hon inte vågar chansa är ju inte nått bra.

Man vet liksom inte om hon har potential i sig att bli bättre det känns som att hon är på topp redan, och toppen är medel.
  • Thaleya
    ming skrev 2009-10-23 22:53:02 följande:
    Blev tjejerna glada för att Eddie stannade? Det var lite svårt att uppfatta om de var glada eller ledsna.
    håller med tror de röstade på Niklas några av dem iaf, blondinen skrek ju NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ när niklas åkte.
  • Thaleya

men va? Katrin gravid? Hur ska det gå, Bingo verkar ju vara en helt ok pappa även om han inte verkar vara helt ok i övrigt :p

Men katrin mamma....pleeease..?

• Thaleya
    vackrastarflow skrev 2009-10-23 22:57:52 följande:
    Men jag förstår inte hur du menar med att hon inte vågar chansa? Förra veckan sjöng hon liksom I want you back, denna gången I'm just a girl. Om du lyssnar på Mariettes album förstår du att detta är väldigt annorlunda jämfört med vad hon brukar sjunga. Hon har inte (som andra - tex Erika och Rabih) valt samma typ av låtar varje gång.
    Jo hon kanske chansar men jag tycker det är kassa låtval, åa anra sidan så vet vi ju inte hur låtväljningen går till.

men hennes röst låter fortfarande bara bra varje gång, det är inget shit vad grym hon var ikväll.

Hon är ju riktigt bra men fortfarande som en artist bara och ingen vinnare. Jag har lyssnat på hennes album och jaa det är annorlunda låtar men det är som att alla låtar hon sjunger låter lika för att det är hennes röst, förutsägbar helt enkelt.

Men du behöver inte hålla med mig.
  • Thaleya
    k girl skrev 2009-10-24 02:18:16 följande:
    Kan inte låta bli att skriva i tråden - för jag håller såååå inte med om de flesta omdömen. Förutom detta! Jag var HELT övertygad om att Erika skulle åka. Hon är duktig, men det var ett trist framträdande. Det var helt klart killarnas kväll ikväll. Jag tyckte att Nicklas gjorde skitbra ifrån sig. Synd att inte fler insåg det. Den ack så omdiskuterade Rabih är jag överförtjust i. Han har en helt grym röst, i en klass för sig, jfr till exempel Antony Hegarty. Oerhört säregen och långt ifrån mainstream. Och han slog knockout på mig ikväll, av den enkla anledningen att jag trodde att han skulle floppa - men icke då. Det var starkt, och det visar att han har lite mer bredd än vad man först skulle kunna tro. Jag tycker att till skillnad från flera andra idoler att han faktiskt går framåt, och inte stampar på ett och samma ställe hur kompetenta och duktiga de än är (läs: Mariette och Erik).
    Håller med!
  • Thaleya
    Kaxmaja skrev 2009-10-24 12:27:26 följande:
    vet du vad han tar för en mage och ett par lår?
    hahaha
Svar på tråden Idol-2009