-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Nicke e coool hihihi snacka om att han itne va med på de där hihihi
-
men han har ju riktigt bra röst ju... fast lite tråkig sång... skulle vilja höra en låt med lite mer power i... han kör en "säker" låt idag...
-
Han har en ganska bra kontakt med publiken, men annars vet jag inte riktigt vad jag tyckte :P
-
haha... för första gången i alla idolåren så hajar jag absolut ingenting över hur röstningen går till eftersom jag alltid sover när den sena sändningen är!MammaTillNeoh skrev 2009-10-02 20:32:55 följande:Jahaaaaaaa haha ja men då fattar jag! ;) Jag trodde de som inte redan gått vidare skulle vara med och sjunga,, men det är alltså som så att de som inte redan gått vidare får en chans av juryn genom deras wildcard? Har jag fattat rätt? ;P
Så jag bara tittar, lyssnar, tycker - och hajar nada...haha -
Håller med. Han sjunger jättebra!Fairy of the Valley skrev 2009-10-02 20:35:30 följande:men han har ju riktigt bra röst ju... fast lite tråkig sång... skulle vilja höra en låt med lite mer power i... han kör en "säker" låt idag... -
ngt för framtiden kanske åt minstone?Eisa skrev 2009-10-02 20:36:21 följande:Håller med. Han sjunger jättebra! -
å nu kommer min favvo... TOVE gogogo!
-
Tove är super på att sjunga, men verkar lite tråkig annars.
-
Jag kan inte smälta att Tove är så lik Liza marklund när hon ler.
-
Åååååh, en av mina absoluta favoritlåtar!!!