-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Men gud så många jag har som håller med om mina inlägg!!!
Blir ju skitglad här!!!
Satt ju och trodde att jag var den enda, typ.....
-
L jung skrev 2009-11-21 23:39:49 följande:
Men gud så många jag har som håller med om mina inlägg!!! Blir ju skitglad här!!! Satt ju och trodde att jag var den enda, typ.....♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥Du var först med att säga det ingen annan vågade säga
; This is it ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
-
haha... det kanske var så??!! *fnissar*Novemberstjärnan skrev 2009-11-21 23:43:18 följande:L jung skrev 2009-11-21 23:39:49 följande: Du var först med att säga det ingen annan vågade säga -
Fast som artist är det ju såååå mycket mer än en bra röst som behövs.stina84 skrev 2009-11-21 10:15:08 följande:jag säger detsamma! Visst kan hon sjunga, men det är verkligen inget speciellt med hennes röst. Inget jag skulle vilja höra på radion, köpa en cd med eller gå på konsert...
Se bara på Marie Picasso som ju har en jättefin röst men vad blev det av henne - nada - för att hon var så förbannat tråkig.
Medan Amanda (som kom tvåa) är en stor artist idag - trots att hon inte har jättebra röst - men hon har DET!
Erik har en jättebra röst men han är också megatråkig och kommer att falla i glömska medan Tove har det där som behövs för att bli en stjärna. Mariette har också det där lilla extra. -
Men hon ÄR ju en liten flicka......Analoga skrev 2009-11-21 10:36:58 följande:Tove är ruskigt bra på att sjunga, vilken röst! Synd bara att jag inte gillar hennes personlighet. Tycker hon ser så fånig ut när hon står där och hänger läpp när hon får höra något negativt och så när det kommer minsta lilla komplimang så flinar hon upp sig och står och skruvar på sig och spelar oskuldsfull liten flicka -
Håller verkligen inte med! Amanda har ju verkligen en speciell röst. Egen och helt unik! Det är det som skiljer henne och Tove. Tove är en medelmåtta i mina öron. Inget speciellt med hennes röst. Mariette har också det där extra det håller jag med om. Men Tove suger i mina öron. Hon platsar inte i Idol och kommer inte komma någon stans i världen.snillis skrev 2009-11-22 10:10:46 följande:Fast som artist är det ju såååå mycket mer än en bra röst som behövs.Se bara på Marie Picasso som ju har en jättefin röst men vad blev det av henne - nada - för att hon var så förbannat tråkig.Medan Amanda (som kom tvåa) är en stor artist idag - trots att hon inte har jättebra röst - men hon har DET!Erik har en jättebra röst men han är också megatråkig och kommer att falla i glömska medan Tove har det där som behövs för att bli en stjärna. Mariette har också det där lilla extra. -
HUR kunde Erik hänga löst?? (missade utröstningen i fredags..) Helt konstigt...*s*
-
För att han skrek så att kråkorna kräktes. Det måste du ha märkt faktiskt. Illa var ordet! AJ!Marylin76 skrev 2009-11-22 17:03:26 följande:HUR kunde Erik hänga löst?? (missade utröstningen i fredags..) Helt konstigt...*s* -
precis!rödnos skrev 2009-11-22 18:37:01 följande:För att han skrek så att kråkorna kräktes. Det måste du ha märkt faktiskt. Illa var ordet! AJ! -
Exakt!stina84 skrev 2009-11-22 10:26:05 följande:Håller verkligen inte med! Amanda har ju verkligen en speciell röst. Egen och helt unik! Det är det som skiljer henne och Tove. Tove är en medelmåtta i mina öron. Inget speciellt med hennes röst. Mariette har också det där extra det håller jag med om. Men Tove suger i mina öron. Hon platsar inte i Idol och kommer inte komma någon stans i världen. -
*ASG* Klockren kommentar! *Viker mig av skratt*rödnos skrev 2009-11-22 18:37:01 följande:För att han skrek så att kråkorna kräktes.
-
ha ha ha, nääää så illa var det väl inte? Kan ju hålla med om att första låten passade inte alls honnom, men annars tycker jag att han är grymt bra!! förutom att han ser ut å ta i så han spricker.. men han ääääär bra!!!Mjuzik skrev 2009-11-23 10:23:59 följande:*ASG* Klockren kommentar! *Viker mig av skratt*
-
Nån som kan skvallra vad det är för tema den här veckan? Jag orkar inte leta själv...