-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Erik är bra fast han påminner om Bryan Adams
Men tom han hade några sura toner ikväll, jag undrar jag om de inte har problem med medhörningen? Känns som om alla slinker ner i en för låg tonart mellan varven... -
.. som jag nämnde tidigare också. Jag tror det är något fel med medhörningen. Och då tänker jag: "borde inte ett sådant stort program som IDOL ha bra personal och prylar?"
-
I love Erik!!!!
-
Ger juryn Erik dålig kritik, så blir jag arg.
-
Säger Reza verkligen skål? Jag har trott hon säger score hela tiden men jag har tydligen hört fel eller?
-
haha då skulle du se norska idol

xxmeyaxx skrev 2009-10-09 21:15:58 följande:.. som jag nämnde tidigare också. Jag tror det är något fel med medhörningen. Och då tänker jag: "borde inte ett sådant stort program som IDOL ha bra personal och prylar?" -
Hoppas in här... OK, jag har hatat Erik... men fasen, han har lärt sig använda rösten rätt så han inte låter så ansträngd längre...
Tar tillbaka mina ord... ikväll är han bra!
-
jag trodde oxå hon sa scoreNalle Puh73 skrev 2009-10-09 21:17:41 följande:Säger Reza verkligen skål? Jag har trott hon säger score hela tiden men jag har tydligen hört fel eller? -
jag tycker Carolina är rätt lik Mery Strep när hon var yngre:)
-
jag med faktiskt...Kaxmaja skrev 2009-10-09 21:18:17 följande:jag trodde oxå hon sa score