-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
snällt och trevligt, precis som Laila tycker jag. det blir lite fel ibland. mer känslor tack.
-
fan vad elaka juryn är
-
jag sa inget om hennes former... jag påpekade kläderna.Eisa skrev 2009-10-16 20:31:20 följande:hur kan kvinnliga former ej vara sexiga? -
Lite mer attityd vill jag ha med från Camilla... Håller med juryn. Lite Carolavarning på hennes röst när hon pratar med..
-
kläderna visade ju formernavackrastarflow skrev 2009-10-16 20:32:10 följande:jag sa inget om hennes former... jag påpekade kläderna. -
Ja nu är hon lite nedtonad och då är inte det heller bra...då är hon "gammal"...?!Eisa skrev 2009-10-16 20:31:58 följande:fan vad elaka juryn är -
Jag stör mig mest på att Camilla alltid ursäktar sig med att nästa gång...då ska hon minsann...
leverera nu säger jag... -
det finns många kläder som visar formerna. Jag tycker hon har en skitsnygg kropp. Men kläderna var gräsliga, vare sig de hade varit tighta eller inte...Eisa skrev 2009-10-16 20:33:20 följande:kläderna visade ju formerna -
Håller med. Sen håller hon aldrig med juryn utan tycker de är osakliga.modestyclara skrev 2009-10-16 20:34:28 följande:Jag stör mig mest på att Camilla alltid ursäktar sig med att nästa gång...då ska hon minsann... leverera nu säger jag... -
gillar reza... helt ok version.........bra faktist =)