• Svar på tråden Idol-2009
  • Trailer T
    isisisis skrev 2009-10-16 21:58:58 följande:
    Trailer T skrev 2009-10-16 21:57:10 följande: Nä,fy fan! madonna vs Agnetha fältskog. vit-ryskdiscobralla....
    Jag tänker Finlandsbåt och karaokebaren
  • isisisis

Trailer T skrev 2009-10-16 22:00:36 följande:

ja,lika illa
  • EJai

Usch så kasst det är. Bara ett få av dem vågar använda sin röst dem andra sjunger som möss och bågar inte draut på orden eller svänarna. Den asiatiska tjejen och den lilla vildkatten e dem ända jag känner fått till det även om dem inte va klock rena. Han smör bullen sög tycker jag att han ens fick guld kort av juryn. usch.

• vackrastarflow

Trailer T skrev 2009-10-16 22:00:36 följande:

och förutom trailer trash, tänker jag södra delen av Sunset Blvd efter kl 22 om kvällarna... och det är inte den bra delen nu är det dock i ett annat sammanhang i Idol, så det är inte lika illa, men jag såg män klädda i den klädseln på Sunset Blvd och de letade inte efter skjuts när de gick fram till de stannande bilarna.
  • Mamsie

Jahapp, det var det det.
    Nu är det läggdags snart, så jag ser resultatet imorrn bitti när jag loggar in igen.

Ha det gott och glöm inte duka av o städa upp.
    *gäspar*

• isisisis
    MumTwins skrev 2009-10-16 22:05:15 följande:
    Bäst ikväll var lätt Eddie och Rabih, hoppas Camilla eller Nicklas åker hem....
    Håller med!
  • LJ2
    mammapappabebis skrev 2009-10-16 21:57:02 följande:
    Det är när man skäms så mycket att tårna krullar ihop sig. Klassiska knorvtår

det ska jag komma ihåg!!!
    haha.. {#lang_emotions_cool}
    * 3 underbara busfrön *
  • vackrastarflow
    Hallonröd skrev 2009-10-16 22:06:25 följande:
    Jag tror Calle åker ikväll
    Jag tror också det finns en risk för det. Synd för jag gillar honom.