• Svar på tråden Idol-2009
  • snusmumriken2

Nja, inte riktigt vad jag väntat mig faktiskt av Mariette.
    Måste hon gå som om hon skitit på sig jämt?!

• fabler

hihi tur jag druckit öl annars hade jag vart arg för tillfället... när jag sprang till tvättstugan i pausen så insåg jag att torktumlaren va pajj..... plus att jag när jag skulle gå  när välte ut massa vatten på våran matta. Men se vad lite öl kan göra. Sen att de även e anledningen till att jag inte klarar av lika bra att skriva här, prata på msn och kolla på idol samtidigt.

elias är världens sötaste!!!
  • ming
    Eisa skrev 2009-10-23 20:36:14 följande:
    hur då fejk?
    Det känns som att hon försöker spela en roll, alltså coola-rock-artisten, snarare än att hon faktiskt ÄR den rollen. Alltså att hon gör det hon tror att folk tycker är coolt.
  • Eisa
    Hallonröd skrev 2009-10-23 20:37:28 följande:
    Neeejjj.....alltså neeej...
    instämmer
  • Eisa
    ming skrev 2009-10-23 20:38:10 följande:
    Det känns som att hon försöker spela en roll, alltså coola-rock-artisten, snarare än att hon faktiskt ÄR den rollen. Alltså att hon gör det hon tror att folk tycker är coolt.
    jag vet, man har sett det förr
  • Hallonröd
    ming skrev 2009-10-23 20:38:10 följande:
    EXAAAAKT.....och så tog fram guran idag...hjälpte inte kan säga....hon spelade inte ens hela tiden...
    // Bad sound kills good music...
  • Eisa

haha undrar hur Rabih kommer låta i rock