• Plutteli

Bokcirkel i Luleå?

Jag älskar verkligen att läsa men har inget att dela detta nöje med. Skulle vara kul om det finns några fler likasinnade som skulle kunna tänka sig att träffas och ha en bokcirkel?!

Alla ska vara välkomna och jag vill läsa böcker inom olika genres och av olika författare! Hoppas någon vill haka på!

• Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?
  • Bokkie

Ok, vi får försöka få in oss i en bil=), 11 blir då bra för mig...

• Våfflan 08

Föresten, mitt nummer är 070-2507245 om det blir nå tjorv

• Våfflan 08

Föresten, mitt nummer är 070-2507245 om det blir nå tjorv

• Sandra N

Men då får ni gärna åka m oss. =) 11 blir bra, ska jag hämta upp er kl 10.20 utanför elin. Går du dit paula el ska jag komma förbi dej?

• Plutteli

Ja det låter kanon!

Sandra: Jag kan möta upp utanför Elin så behöver du inte åka nån extra sväng :)

• Våfflan 08

Hoppas hemresan gick bra igår!

Vi får bestämma dag/tid/plats där vi ska äta, ska bli mysigt att få lyxa till lite

• Plutteli

Tack för igår, var jättekul, och vilken god "tårta"! (i brist på bättre beskrivning)

Ja, frågan är när det kan passa för alla att gå ut?
    MrsBe om du läser detta: När har du möjlighet/lust att gå ut och äta middag en kväll med oss?

• Sandra N

Ja tack för igår, det var väldigt trevligt o gott =)

Jag längtar oxå efter mysig kväll med er, kan som sagt när som helst, MrsBe kan ju önska dag om du vill o har tid att hänga på ;)

Katja: Glömde jag mina vantar hos dig?

Elin: du glömde påsen med förankringsbanden, jag kan ta med dem när vi ses. Tack oxå för lånet av kläder, går det bra att du får dem nästa gång?

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?