• Plutteli

Bokcirkel i Luleå?

Jag älskar verkligen att läsa men har inget att dela detta nöje med. Skulle vara kul om det finns några fler likasinnade som skulle kunna tänka sig att träffas och ha en bokcirkel?!

Alla ska vara välkomna och jag vill läsa böcker inom olika genres och av olika författare! Hoppas någon vill haka på!

• Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?
  • Plutteli

Jag kan iaf! (Efter nio, men jag misstänker att ingen vill upp tidigare i vilket fall?)

• Våfflan 08

Onsdag förmiddag passar för mig!

• Mrsbe

Jag har inte ens hunnit öppna boken än och jag jobbar hela veckan förutom alla andra bollar jag har i luften... jag funderar på om jag ska hoppa över denna gång... jag kommer läsa boken men har inte tid att läsa så mycket som till kap 11 på tre dagar...

Men kör på ni så hoppar jag på vid en senare bok... känner att det bara blir ett stressmoment just nu oavsett vilken bok och hur snabbt den ska läsas....

Men jag tyckte det va kul att träffa alla så jag kommer tillbaka... =)

• Bokkie

Vad tråkigt att du inte hinner Mrsbe, men du får väl vara med nästa bok=)

Ska vi säga att vi träffas hemma hos mig imorgon onsdag, blir kl 11 bra för er?

• Plutteli

Ok MrsBe, trist att du inte hinner. Men men, du vet var vi finns när du hinner med igen

Kl elva låter jättebra :)

• Våfflan 08

Kl. 11.00 blir jätte bra.
    Vill ha din adress, så jag hittar

Mrsbe- Tråkigt att du inte hinner.. .

• Sandra N

Håller med alla andra - Mrsbe vi ser fram emot att träffa dej igen när du känner att du hinner =)

Kl 11 blir jätte bra! Vi ses imorrn

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?