Inlägg från: Andrés mamma |Visa alla inlägg
  • Andrés mamma

Vart ska man bo i Stockholm???!!

Vi flyttade från Minneberg (jättefint område förresten) till Glömsta! Det är helt underbart härute, 20 minuter till stan om man vill dit. Dessutom har jag kunnat återuppta mitt stora intresse Hästar sen vi flyttade hit med 3 stall runt knuten! Naturreservat och badsjö bara ett stenkast bort. Trivs som fisken i vattnet!!! Desssutom bussförbindelser som går med 10 min intervaller! Hoppas jag aldrig behöver flytta härifrån!!!

• Andrés mamma

Det är absolut ingen dum fråga - hade själv ingen aning om stället tidigare, innan vi byggde hus och hittade denna tomt.

Glömsta ligger efter vägen som går mellan Huddinge och Vårby/Södertälje kan man säga, vi var lite skeptiska när vi var och tittade på tomten pga närheten till Flemmingsberg och Vårby, men vi blev glatt överraskade - det är precis som att bo på landet!!

• Andrés mamma

Å där jag bor är det bäst!!!

• Andrés mamma

Jag har skrivit i tråden förut, tyckte bara att det blev lite mycke tjaf...alltid kul att bryta trenden då!
    Jag bor i Glömsta/Huddinge...där det så klart är bäst - för där bor ju jag..

Svar på tråden Vart ska man bo i Stockholm???!!