Inlägg från: Preppy |Visa alla inlägg
  • Preppy

Polly-Ester

Allvarligt jag vet en tjej som heter Polly och Ester i mellannamn. Sen ville de döpa sin son till Hosianna, kan tillägga att de heter Davidsson i e-namn. Gaaah

• Preppy
    Dorian Ertymexx skrev 2009-09-01 11:11:19 följande:
    sv.wikipedia.org/wiki/Dag_VagSka tillägga att jag mig veterligen aldrig hört dem, men namnet fastnade gudarna vette varför... :)
    Åh ni ignoranta ungdomar......
  • Preppy

Man måste vara över 40 innan man är annat än ungdom.....
    Själv har jag en antik LP-samling vilket gör min musikaliska ålder till ca 45 år.

• Preppy

He he he.

Vi heter Gran i efternamn. Funderade starkt på att döpa sonen till Julius.

• Preppy

I vår trappuppgång när jag var barn, bodde en mamma som hade två pojkar.
    På dörrskylten stod:

Här bor

Monica
                                          Petter
                                         Nicklas

Svensson

• Preppy
    Hildis skrev 2009-09-02 17:27:21 följande:
    Hörde talas om en tjej som hette Bröst i efternamn (gammalt soldatnamn).Jag tror inte att hon hade några systrar vid namn Lena, Fina, Dina, Inga eller Medina, men det hade ju varit lite kul.
    Hi hi hi, jag som hade tänkt komma med stackaren vi alltid busringde när jag var hrmff lite yngre. Ståhlbröst. Ni kan ju tänka er vad vi frågade..........
  • Preppy
    spaceylisie skrev 2009-09-09 05:31:51 följande:
    Btw finns det i närheten av sambons föräldrahem en väg som heter Bröstvägen. Vi satt och "ordlekte" i bilen och kom på hur ultimat det hade varit om sambon hade utbildat sig till läkare - helst gyn - och bytt namn till Dick, tagit mitt släktnamn som är Stake. Och givetvis hade det i Trosa funnits en väg som hette Bröstvägen och vårt hus skulle då blir Vårtgården.Tror ni att Dick Stake, på Vårtgården, Bröstvägen i Trosa hade fått komma på intervju när de sökte en ny gynekolog?
    Moahahahahahaha
Svar på tråden Polly-Ester