Kalasbyxor?
Ursäkta en dum en, men vad är egentligen "kalasbyxor"? Hur ser dom ut? Har hört talas om det men aldrig brytt mig om att ta reda på det. Och "ankstjärtsbyxa"? Är det samma sak?
Hälsningar fröken noll-koll
Ursäkta en dum en, men vad är egentligen "kalasbyxor"? Hur ser dom ut? Har hört talas om det men aldrig brytt mig om att ta reda på det. Och "ankstjärtsbyxa"? Är det samma sak?
Hälsningar fröken noll-koll
Har köpt Kalas byxor till Liam.. Johan tycker det e en Flick grej. men ja själv tycker det e en unisex sak..
Japp min son har också kalasisar. Supergulligt och praktiskt istället för långkalsonger. Köper ganska stora så att de inte kasar ned och blir obekväma. Tycker de är bra då de sitter åt och har fot. Inga glipor.
Lite nostalgisk blir man ju också. Jag är 70-talist
Jaa, kära kalasisar.. det ska mina barn också ha
kille som tjej!
hur praktiskt som helst.. men vart tusan köer jag dom? kikat på lindex, men icke!
Ja köpte Liams på Lindex
Kanske jag kikat dåligt...
*S* Min man har kalasbyxor ibland. Då skäms han så rysligt för blöjan putar så förskräckligt i rumpan på honom, men jag tycker han är jättesöt.
sabina67: Har din _man_ kalasbyxor?? Och blöja?
*skrattar*
LillaÄrtan: Jag har hittat massor av söta kalasbyxor (för barn!) på Lindex!
Ekorren.
Är oxå född på mittenav 70-talet. Måste rota fram gamla lekisbilder och kolla, men mina lekisminnen består mest av dessa fruktansvärda mockasiner. Huvva!
Har köpt kalasisar på HM. Av någon konstig anledning så fanns de bara på tjejsidan
men fanns i alla färger.