Hej!
Hemma och vabbar denna vecka med! Febriga barn, Samuel var en sväng till förskolan i måndags (hade då varit feberfri hela helgen, morr) men hade feber på em igen så det var bara att hämta honom. Isabella var på förskoleklass 3 timmar idag eftersom hon var feberfri även igår. De hade fotografering så hon ville gärna vara med. Imorgon hoppas jag bägge är ok för då tar vi en liten tur på stan och köper vinterkläder. Har ni köpt ännu eller behöver ni inte? Ge mig tips på bra overaller som inte kostar massor. Till Isabella tänkte jag köpa 2-delat tror jag....Vi behöver verkligen allt nytt. Finns väl något Samuel kan ärva men overallen som passar var så sliten så det får nog bli en reservoverall!!! Så hej då denna lön....
Solen: Hoppas allt går bra med simskolan, det gör det säkert! Snart dags!
Nat: Hur är skolan, för du har börjat nu va? Vill höra...
Lillskruttet: Hur går det med jobbet? Någon ljusning? Snart resedags....Lite avis faktiskt...
Nähä ska väl fortsätta vara nyttig, ta tag i tvätthögen, måla en dörr och äta våra nygjorda chokladbollar under tiden (!). Samuel sover och Isabella tittar på en film. Så jag har inget att skylla på...
Hoppas ni andra är friska och att era barn håller sig borta från höstbaciller!
Kram