• dillon

Vårmammor Västerås 2007

Ny tråd igen!

Nu närmar sig hösten och mörkret men vi får tända ett ljus, mysa i soffan och leva på våra roliga sommarminnen om orken tryter...och självklart träffas för fika, vin, lek och annat skoj med och utan barn och män!!

VÄLKOMNA!

• Svar på tråden Vårmammor Västerås 2007
  • dillon

Tack Anna! Var lite trött igår kväll tror jag....kopierade inte hela länken!!

Idag är det VAB för mig, Samuel har haft feber. Han är feberfri just nu så vi får väl se om det blir förskola imorgon igen! Han sitter o tittar på Meckar-Micke, skrattar för fullt. Han fick den nyligen och det är verkligen en höjdare....Så jag borde städa o plocka undan nu men har ingen riktigt energi.

Solen: Låter inte bra, ta hand om dig! Vila när du kan snart sätter skolan fart igen. Kram

• dillon

Hej!

Hemma och vabbar denna vecka med! Febriga barn, Samuel var en sväng till förskolan i måndags (hade då varit feberfri hela helgen, morr) men hade feber på em igen så det var bara att hämta honom. Isabella var på förskoleklass 3 timmar idag eftersom hon var feberfri även igår. De hade fotografering så hon ville gärna vara med. Imorgon hoppas jag bägge är ok för då tar vi en liten tur på stan och köper vinterkläder. Har ni köpt ännu eller behöver ni inte? Ge mig tips på bra overaller som inte kostar massor. Till Isabella tänkte jag köpa 2-delat tror jag....Vi behöver verkligen allt nytt. Finns väl något Samuel kan ärva men overallen som passar var så sliten så det får nog bli en reservoverall!!! Så hej då denna lön....

Solen: Hoppas allt går bra med simskolan, det gör det säkert! Snart dags!  

Nat: Hur är skolan, för du har börjat nu va? Vill höra...

Lillskruttet: Hur går det med jobbet? Någon ljusning? Snart resedags....Lite avis faktiskt...

Nähä ska väl fortsätta vara nyttig, ta tag i tvätthögen, måla en dörr och äta våra nygjorda chokladbollar under tiden (!). Samuel sover och Isabella tittar på en film. Så jag har inget att skylla på...

Hoppas ni andra är friska och att era barn håller sig borta från höstbaciller!

Kram

• dillon

Hej igen!!

Står och surfar o äter frukost! Får liksom inte tiden att räcka till för att skriva så nu tänkte jag passa på innan det blir jobba av!!

Nat: Kul att utbildningen känns bra!!!! Ja det blir en ny värkd för Jens, han har ju haft det bra när du varit hemma mer eller mindre innan och skött markservicen. Det är ju tyvärr inte alltid så lätt att hinna allt när bägge jobbar/pluggar! Men ni år väl hita en bra läsning där ni hjälps åt och/eller så får ni priorotera bort vissa saker, städa mindre eller nåt

Solen: Vad blev det för kläder/märke till E? Vi har oxå handlat vinterkläder nu, blev lite dyrare här med. Är så förbannat trött på kläder som går sönder/läcker så nu har vi testat något nytt för i år. Köpt på nätet från ett företag som heter Gneis, de har fått mycket bra omdömmen om sina kläder.

• dillon

Oj var inte klar Och jag kan inte stava heller såg jag....

Lillskruttet: Nyfiken!! Vad har du på G? Sagt upp dig? Du måste berätta mer!! Annars får du maila om du inte vill vara offentlig.....
    Och nu åker ni snart!! Gud så härligt!

Darling: Vad härligt att få träffa din familj fråb USA! Ni hade det mysigt såg jag på FB

Nalle: Trevlig resa!! Kul att se dig här igen!

När ska vi ses då tjejer? Alla har fullt upp men en liten fika någon kväll kanske? Och en after work lite längre fram vore väl bara så mysigt....

Nä nu ska bilen åka mot Uppsala...

KRAM

• dillon

Hej tjejer!!

Underbart Anna!! Svans ska man ha!! Jobbigt med Tyra och nappen, hur har det gått? Gick svärmor och köpte en napp? Tokigt Men hoppas verkligen det var befogat då, att hon var jätteledsen eller nåt...annars undrar man ju verkligen varför!!!
    Vill gärna ses, dricka vin, babbla och höra om er resa och annat!
    Så din pendlingskarriär är över....grattis!

Darling: Hur var er resa till Malta? Inte fel i höstrusket!!

Nat: Härligt att du trivs med studierna! Ja det är inte alltid lätt att få till hemma livet och jobb/studier vill jag lova, hoppas ni hittar rutiner som passar er. Den här veckan och förra har jag haft grymt mycket på jobbet, varit på utbildning mitt i allt också så jag har knappt sett barnen. Vilket liv Men ska försöka ta ledigt på fredag och ha en riktigt mysig dag med dem!!

När ses vi då? Nu till helgen eller nästa kanske?

Kram

• dillon

Vinkväll nu på fredag kl 19 på Tabazco!! Hoppas ni kan komma!!!

Svar på tråden Vårmammor Västerås 2007