Apropå magkatarr....vet inte om jag gjorde den gladare idag..haha
....jag råkade idag bli simlekis-ledare...bara sådär. Vet inte riktigt hur de där gick till för fick reda på av en vän 30 min innan att det var dags att köa till terminenes simlekis om ville vara med. Visste inte ens att fanns här men tänkte att -ja vad tusan, klart jag kan väl gå dit så får vi se sen om dotra får ngn plats eller ej. Slutade med att jag gick därifrån som simledare för 13 barn......hoppsan hejsan, vad gav jag mig nu in i för något tok. Börjar om 1,5v och då ska vi vara utbildade å klara....ooouuuups
Livet är fullt av överraskningar, det här var en av dem, haha
Atelli: Ja låter som ni har minst sagt fullt upp!! Roligt att ni kan påbörja lite i trädgården nu som du längtat till
Vore roligt se hur ni har det ngn dag och har tänkt på att borde svänga förbi å bara säga hej någon minut. Är ju inte så långt härifrån...men ändå går bara dagarna och den där påhälsningen stannar i tanken. Har din äldsta grabb börjat förskoleklass nu eller är det ett år kvar? Minns inte riktigt om han var 1år äldre eller lite till..
Nej nu ska jag försöka få lite sömn...nu när värsta chocken lagt sig iom vad jag hittade på idag....eller blev indragen i...*s*