• snuttP

Helsingborg VS Lund (BB)

Jag har fött på båda ställena. Andra gången valde jag helsinborg för att jag aldrig nånsin kunde tänka mig att föda i Lund igen. Har bara gott att säga om Helsingborg.

I lund kommer man till avd.44 om man får kompli. I Helsingborg vet jag inte vad avd. heter men min man fick stanna i alla fall, det fick han inte i Lund.
    Om man mår bra så kommer man till pat. hotellet i Lund i Helsingborg som kommer man till en självgående avdelning. Har legat i källaren men vad jag hört så har dom tillfälligt flyttat den nu.

Är sååå nöjd med Helsingborg!

• snuttP

Jag tror inte det handlar så mycket om hur pass fint där är. Utan det handlar om att man vi va väl omhändertagen. Därför röstar jag absolut för helsingborg. Vägrade födda i Lund med risken för att komma till avd.44 igen.

Helsingborg är så pass nära (och dom har bra doktorer där med) att om dom känner att barnet behöver mer hjälp så skickar dom till Lund. Lika så gör dom i resten av landet. Läkarna skickar vidare om det skulle va så att det behövs. Nu är det ju så att för det mesta går det bra som tur..

Svar på tråden Helsingborg VS Lund (BB)