• Mikkla

Helsingborg VS Lund (BB)

Glöm inte att det är vägarbete på motorvägen mellan Lund och Löddeköpinge!!

Jag har också hört mycket gott om Helsingborg och tänkte välja det. Vet om att många malmöbor väljer att åka till Lund och därför har de väldigt mycket att göra. Sen vill jag gärna ha med min man så mycket jag bara kan. Plus att de i Helsingborg ska vara bra på pallförlösningar som jag är lite nyfiken på att testa.

Lycka till!

• Mikkla

jenny C skrev 2009-08-26 10:50:35 följande:

Det är vägarbete till helsingborg nu med, började i måndags, så det är inte bara till Lund det är det nu!!!
    Var är vägarbetet? Kanske borde kolla upp en alternativ väg till Helsingborg.. har bf på lördag.
  • Mikkla

Jag lyckades trilla platt på mage idag och blev hänvisad till förlossningen i Lund av de på MVC. Måste säga att de var kanonbra!! Vi släpptes in direkt och på en halvtimme hade vi talat med bm och läkare och gjort diverse prover. Alla var supertrevliga och jag kände mig väldigt trygg. Måste säga att dagens händelse gör att jag känner mig lite tryggare med Lund än vad jag gjort innan. Så jag får väl lägga nummert till både Lund och Helsingborg i en hatt och dra lott om var jag skall åka =)

Svar på tråden Helsingborg VS Lund (BB)