plast killen skrev 2009-08-26 13:39:54 följande:
Anonym (flicka) skrev 2009-08-26 13:33:05 följande:
du kanske vill sitta i skamvrån med en napp i munnen... ditt lilla olydiga stycke hehe hoppas du tar de på rätt sätt nu bara
Ingen fara, jag är inte så lättchockad

Skamvrån är hett!! Napp går nog bort, det känns lite väl.. Söta tjejtrosor däremot...!
Ärla Minou skrev 2009-08-26 13:37:21 följande:
Om vi nu pratar rollspel här då...Ju mer jag tänker på det desto viktigare verkar det fö mig att man själv är på det klara med vad man vill ha ut av det. Dvs vilka delkomponenter i leken är åtråvärda och vad vill man absolut inte. Där behöver ju Dom och ug vara väldigt införstådda med vad båda vill och Dom har självklart ett extrastort ansvar. När man väl vet det så är det lättare att få leken åt rätt håll.SEN kan man välja roller och scenario. Rekvisita kan nog få en både att gå in mer i rollen och att känna sig fruktansvärt fjantig. Svårt att veta innan...
Vad jag "går med på" som undergiven är utrett sedan tidigare, och jag litar på att han tar hand om mig även om det ofta är svårt att uthärda viss behandling. Att planera lekarna är för mig en rejäl turn-off, det är därför jag söker tips utifrån på det här viset

Att diskutera för mycket med min Dom förtar spänningen för mig, det kanske är ovanligt att känna så?