• Anonym (flicka)

Ageplay??

Är det någon här som ägnar sig åt ageplay? Hur går ni tillväga, har ni något exempel på scenarion i rollspelet eller förslag till en nybörjare?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-26 15:32
    Jag är speciellt nyfiken på om någon som sysslar med bdsm har lust att dela med sig

• Svar på tråden Ageplay??
  • plast killen

kom så ska vi leka.... *blink*

• Anonym (kille)

har gjort det förr. antingen spelat äldre man som chattat med ung flicka eller spelat bi-tjej som chattat med unga killar och tjejer. har slutat med det sen jag fick förhållande.

• Ärla Minou

Hur definierar du ageplay?

• Anonym (flicka)

Anonym(kille): Jag är alltså i ett förhållande, jag förstod inte riktigt hur du menar?

Plastkillen: Mm, bra inledningsreplik Jag är ju flickan i scenariet, har du några tips på hur jag kan föra leken framåt eller bete mig? Tar tacksamt emot alla idéer!

• Anonym (flicka)

Ärla Minou skrev 2009-08-26 12:59:19 följande:

Hur definierar du ageplay?
    I min situation är det ett rollspel där jag är flickan och motparten är en "äldre farbror". Vårt sex i övrigt har en del vålds- och förnedringsinslag så kanske det även förs över på denna biten. Det vet jag inte än.
  • Anonym (tjej28)

Jag utövar AP.
    Förstod inte vad du ville ha svar på:)

Menar du irl eller över nätet?

• Anonym (Undrande gubbe)

Jag har en fundering kring Ageplay (Tänder själv på det). Jag vet att man kanske inte i själva leken definiera åldern mellan parterna men hur ser det ut för Er? Var går gränsen för vad som är accepterat?

• Ärla Minou

Det beror ju väldigt mycket på vad man har för gränser för vad man tycker känns ok...

Det här är en definition från Darkeside.se på ageplay:

Utlevande av dominans/undergivenhet genom att anta rollen som vuxen eller yngre (än sin biologiska ålder), endera i ett tillfälligt rollspel eller som ett permanent sätt att förhålla sig till varandra. Ofta sammankopplat med omhändertagande dominans, uppfostran och disciplin. Det kan även handla om att ha en inre "liten"-identitet som vill komma fram och leka ibland. Inrymmer även termer som Daddy-play, innerkids, adult babies.

För mig skulle alla anspelningar på småbarn gå fetbort och framkalla kräkningar.

Annars är väl lärare och elev en klassiker, eller? Med eller utan skoluniform.

• plast killen

Anonym (flicka) skrev 2009-08-26 13:01:41 följande:

Anonym(kille): Jag är alltså i ett förhållande, jag förstod inte riktigt hur du menar?Plastkillen: Mm, bra inledningsreplik Jag är ju flickan i scenariet, har du några tips på hur jag kan föra leken framåt eller bete mig? Tar tacksamt emot alla idéer!
    villl du vara den "yngre" i leken eller den äldre?
  • Anonym (tjej28)

Jag träffar en man som är 35 år äldre än mig. För mig inget konstigt.

Svar på tråden Ageplay??