• elegi

Vrena morsorna snackar vidare..

Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
    IGEN!!!

Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss

• Svar på tråden Vrena morsorna snackar vidare..
  • clara b

Ja jösses Jenny, vilken överraskning i kvadrat, vad härligt ändå. Vet ni om det är pojkar, flickor eller både och? Du vet att du har mååååånga mammor här som ställer upp om du behöver hjälp med något när bebisarna har kommit.

Å, imorgon börjar Micke jobba...nu är verkligheten tillbaka, shit vad jobbigt det kommer bli. Vi som har haft så mycket tid tillsammans hemma sista två månaderna, nu är vi tillbaka till att jobba om varandra, suck. Men det blir säkert skönt för bankkontot om inte annat.

• Bosisen

I fredags var vi på busfabriken på dagen med kusin och svägerska.
    Nathaniel stormtrivdes i bollhavet och alla kanor.
    Men mamma var trött sen.

Och på kvällen blev det Dia Psalma kl 1 till 2 på natten.
    Skit kul och dom är ju som gudar på scenen.
    Så kl halv 3 var vi hemma och sen kl halv 6 skulle man upp och åka på folkrace till Arboga och sen var vi hemma kl kvart i 5 och kl kvart i 6 så åkte vi till Bergshammar för jag skulle på sexparty.
    Helt sjukt kul hade vi.

Och idag kom dom och hämta mig kl halv 12 och då hem och ha fika till mormor och morfar som skulle fira Benny i efterskott och sen kl 3 äta och sen klö halv 5 in till gravarna och smycka dom.
    Sen hem och bara ta det lugnt.

Helt sjuka dagar.
    Har inte hunnit något hemma dom här dagarna så det ser ut som fan här hemma.
    Men men jag har haft det skoj hela tiden.

Kram på er alla

• AlexEmmi

oj du har verkligen hunnit med mycket sandra :)

tack clara:) de kunde se att den ena var en flicka men den andra såg de inte...ska på ultraljud i december igen så då får vi förhoppningsvis veta den andra :)

ännu en ny vecka.. :( men men positiva tankar :D

• clara b

Jenny:You go girl! Tänk positivt, det gör du rätt i. Det kommer bli härligt! Och dessutom slipper du säkert gå fulla 40 veckor, det är GRAVT överskattat. Jag blir så himla sugen på en liten till, men vi ska vara smarta och följa den nuvarande bebisplanen. Tycker att det känns mysigt bara att veta att det någon gång kommer bli en till. Fram till dess får jag gotta mig i andra bebbar, har ju ett syskonbarn på väg närsomhelst.

Nej nu kallar städningen, kram på er!

• clara b

Hej mammor, attans vilket dåligt drag det är i vår tråd nuförtiden!!! Idag har jag jobbat, har fått hälsa på i Fontänhuset. Vad mysigt det var där, måste bli stödmedlem på en gång! Så dit googlar jag iväg nu, vi ses på öppna på torsdag, kram kram

• Bosisen

Hej
    Clara vad är Fontänhuset för något?
    Kanske ska man veta det men inte jag iallafall.

Vad kul att ni fick sen en av dom Jenny. När jag var garavid så låg Nathaniel och visade rumpan alla 4 gånger vi gjorde ultraljud.
    Hihi han var en busunge då.
    Jag kommer få vänta på att bli mamma igen ett bra tag.
    Måste göra operationen först sen vänta i 2 år på det. Sen kanske det blir en till men det är ett tag kvar så jag får hålla och lukta på mina vänners barn istället.

Kram

• Fia a
    Bosisen skrev 2009-11-04 07:22:47 följande:
    HejClara vad är Fontänhuset för något?Kanske ska man veta det men inte jag iallafall.Vad kul att ni fick sen en av dom Jenny. När jag var garavid så låg Nathaniel och visade rumpan alla 4 gånger vi gjorde ultraljud.Hihi han var en busunge då.Jag kommer få vänta på att bli mamma igen ett bra tag.Måste göra operationen först sen vänta i 2 år på det. Sen kanske det blir en till men det är ett tag kvar så jag får hålla och lukta på mina vänners barn istället.Kram
    Fel du måste vänta ett år efter op. Jag opade mig dec-06 å Fillippa är född juni -08 det var för tidigt, men gick bra. det som händer är när man losar vikt så utsöndras gift som har lagrats i fett depoerna. Det kan ge foster skador som tex ryggbråk m.m.
  • clara b

Sandra, Fontänhuset är ett slags klubbhus, en stiftelse för och av människor som lever med psykisk ohälsa. De har massa olika verksamheter och verkar vara ett supermysigt ställe. Och du som är så ung, du har ju tiden för dig. En annan kan inte vänta för länge med nästa barn, då torkar väl den här gamla kärringen ut helt, moahaha!

Fia: hamnar ryggen i bråk på bebisen*fnissar* . Vi ses imorgon på öppna, kram kram!

• Fia a

clara b skrev 2009-11-04 17:47:59 följande:

Sandra, Fontänhuset är ett slags klubbhus, en stiftelse för och av människor som lever med psykisk ohälsa. De har massa olika verksamheter och verkar vara ett supermysigt ställe. Och du som är så ung, du har ju tiden för dig. En annan kan inte vänta för länge med nästa barn, då torkar väl den här gamla kärringen ut helt, moahaha!Fia: hamnar ryggen i bråk på bebisen*fnissar* . Vi ses imorgon på öppna, kram kram!
    *ASG* ja du så det kan bli
Svar på tråden Vrena morsorna snackar vidare..