Vrena morsorna snackar vidare..
Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
IGEN!!!
Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss
Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
IGEN!!!
Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss
Å, vad kul det låter. Ladies Night asså, inte nacken. Jag lever iaf, var med jobbet och bowlade igår så mina lår känner sig halvdöda. Fy f*n så otränad jag måste vara som får träningsvärk av BOWLING. Nej, ikväll ger jag mig ut i spåret, nu får det vara nog!!!
Öppna imorgon, nice nice, hela min flock kommer. Nu ska jag åka och jobba, ses imorgon!
Jobbar ikväll, känns lite jobbigt att lalla dit efter att jag stökat till typ ALLA kassor, handlat på fel pengar osv i helgen. Jag är INTE varm i kläderna, hoppas det går att ordna på något smidigt sätt. Blä.
Nu är det bara tre veckor kvar tills Elis börjar på förskolan! Spännande och fasansfullt men roligt. Ajöss och kram!
Hoppsan Clara, så tokigt det kan bli!! Det löser sig säkert!
Bara tre veckor kvar??? Så otroligt läskigt fort det går, det var väl typ igår han föddes???!!
Ja, i onsdags förra veckan. Totalt bisarrt att barnen ska behöva börja förskola när de bara är en vecka gamla. Skandal !
Jag hörde Isak säga att Tildes bebis har ju börjat i förskolan nu, när mamma Lotta berättade att Elis snart skulle komma. Urgulligt!
Hepp, nu kallar verkligheten, moooooot Tystberga!!!
halloj på er! har varit typ däckad sen i måndags lunch. blä för att vara sjuk!! ont i hals men nu mest bihålorna;( ett par timmar på dan känner man sig hyfsad att mår man inget vidare. men barnen somnade som små änglar idag o det är ju alltid skönt :)
den 25 oktober ska jag ha me&i träff hemma hos mig( jagvet att jag är ute i lite väl god tid men jag kan påminna er igen ;) hihi ) vore kul om ni ville komma!!
hoppas du är piggare maria o att du får superkul på ladies night!! jag var på det förra året:)
ska bädda ner mig i soffan o se på idol nu...
ha det gott alla mammor:)
Ska kolla om jag är ledig, Jenny, är jag det kommer jag gärna. Det var länge sen jag var där och lite tidig julhandel skulle sitta bra. Kram kram
Ja visst var han gullig Isak när han sa så, Clara! Elis blir väl Alvas bebis då!
Fan vad maktlös man känner sig ibland! Skulle så gärna vilja hjälpa min bror som mår skit just nu men det finns inte mycket jag KAN göra. Hans tjej har helt oväntat sagt att hon inte vet vad hon vill längre, hon har tappat känslorna för Peter och det verkar som hon vill göra slut. Han är helt förtvivlad för han har inte märkt nånting. För en månad sen så köpte de hus tillsammans och Peter sålde sitt hus. Nu vet han inte vad de ska göra, såna kontrakt är inte bara att bryta utan att få betala en rejäl slant. Men att fullfölja köpet och sen sälja det nya huset på en gång känns ju inte heller kul. Han föreslog att de skulle gå i familjeterapi för att försöka lösa alla problem vare sig det slutar med separation eller inte, men det ville hon inte. Usch vad det är jobbigt. Att inte ha några svar att ge. Allt jag kan göra är att finnas här och lyssna men det är fasiken inte kul att höra honom gråta i telefonen varje dag...
Usch vad jobbigt Lotta.
Ja det är ju bara att vara där och vara ett starkt stöd när sådant händer.
Så hände ju det ju för min bror också i sommras.
Och det är ju bara att finnas där, jag tyckte det var jobbigt först jag med, men brorsan säger (nu när allt är lungt) att jag har varit ett väldigt bra stöd. Och det känns ju skönt.
Så det ska gå bra för dig med.
Håller tummarna att det blir bättre snart.
Kram på er mammor
det är så tragiskt med alla som går ifrån varandra:( vi har två par till oss som oxå troligtvis kommer att vandra den vägen :( man blir så himla ledsen! extra mycket när det finns barn med i bilden!!
hoppas ni alla får en mysig helg
krampå er