Du måste logga in för att svara i en tråd.

• earlybird

Hello Kitty-kläder för vuxna? Allvarligt?

Allvarligt talat, finns det vuxna (över 18) som har på sig underkläder med Hello Kitty (eller Snobben som fanns på HM förut)? Det känns mycket märkligt tycker jag...

• Svar på tråden Hello Kitty-kläder för vuxna? Allvarligt?
  • Titti
    puss skrev 2009-08-28 08:50:15 följande:
    att folk handlar på hm är märkligt i sig. så vad kan man förvänta sig?
    Varför är det märkligt att folk handlar där?
  • Verkligen

Jag har flera trosor med Hello Kitty. Dom är så sjukt sköna.

♥ BF 18 November 2009 ♥
  • Indillia

Jag har både trosor och pyjamas med Hello Kitty ^^

• Fridelina2

Jag handlar (bl.a.) på HM. Förstår inte heller problemet.

• Miss Cee

Japp det finns det. Ser inget problem med det.

Ingen kan väl på fullaste allvar hävda att det är sååå mycket bättre att gå runt med en Simpson-figur, eller en liten krokodil på bröstet än en katt?

• Fridelina2

Jag kan tycka att HelloKitty är sött. Men det största fanet jag träffat på området är min halvsyster. Hon är 8 år!!! Hihi!!!

• Zynthia
    Puss skrev 2009-08-28 08:50:15 följande:
    [citat]
    Att folk handlar på hm är märkligt i sig. Så vad kan sig man förvänta?
    [/ citat]
    Varför är det märkligt?
  • AURYN

Är det bara jag som tycker att det känns pervers på något vis att vuxna går omkring i kläder med tecknade figurer på? Särskilt på underkläderna.

Skulle min sambo ha tecknade figurer på kalsongerna skulle det helt klart kännas som man var pedo. Nej uscha vad vidrigt!

• Mandragora
    AURYN skrev 2009-09-04 14:11:59 följande:
    Är det bara jag som tycker att det känns pervers på något vis att vuxna går omkring i kläder med tecknade figurer på? Särskilt på underkläderna. Skulle min sambo ha tecknade figurer på kalsongerna skulle det helt klart kännas som man var pedo. Nej uscha vad vidrigt!
    Vilken märklig inställning du har. Lacoste-loggan är en liten "tecknad" krokodil. Den är alltså lika märklig och bäraren är pervers?
Svar på tråden Hello Kitty-kläder för vuxna? Allvarligt?