Hello Kitty-kläder för vuxna? Allvarligt?
Allvarligt talat, finns det vuxna (över 18) som har på sig underkläder med Hello Kitty (eller Snobben som fanns på HM förut)? Det känns mycket märkligt tycker jag...
Allvarligt talat, finns det vuxna (över 18) som har på sig underkläder med Hello Kitty (eller Snobben som fanns på HM förut)? Det känns mycket märkligt tycker jag...
Jag har två pyjamasar. De är kanonsköna. Spela roll vilket motiv det är när man hittar nåt som är skönt. Ingen annan än min familj ska ju se det ändå så.
Min sambo (23) köpte ett nattlinne till min mamma (48) i hello kitty :) vad är problemet. Deras trosor är underbara!
Jag har en väldigt nära vän som är besatt. Finns inte mkt i hennes hem eller bil som inte är Hello Kitty. Så nog kan det handla om ett beroende eller besatthet.
Sen är det väl självklart att andra kan tända på motivet lika mkt som jag inte gör det. Samma sak att denne inte tänder på något jag går igång på. Men nu handlade det om vad jag personligen tycker. Och jag håller med TS om att det är mycket märkligt att vuxna människor har underkläder med dessa figurer på.
jag har både Hello Kitty pyjamas och trosor och jag är 21 år
Löjlerier, så många möhippor kan OMÖJLIGT FINNAS??!! För det finns väl ingen annan anledning någon över 16 skulle köpa något sådant?
Ha, jag sitter just nu med min Hello Kitty-pyjamas på mig
Jag har en låda proppfull med Hello Kitty-trosor. De är svinsköna och gör mig glad varje gång. Har ett par mysbrallor också. Bland mycket annat som jag har i min garderob. Ser inga som helst problem i att ta på mig vilka kläder jag vill utan att ha skarpare argument än att jag gillar dem.
Jag äger en snobben pyjamas och den är jätteskön. Fast jag brukar sätta på mig den när jag ska mysa framför en film.
Ni som inte gillar HK behöver väl inte ta på er dem, men de som gillar HK får väl gå med dessa kläder.
Hello Kitty-underkläder är nästan som Playboy-kläder fast det är en katt istället för en kanin...
Äh, spela roll vad en vuxen har på sig. Jag har inga HK-kläder själv visserligen men skulle nog kunna tänka mig att ha det med lite lätt ironisk underton.
själv så tycker jag inte alls at Hello Kitty är söt så jag skulle aldrig köpa sånna kläder till mig. har köpt ett par vantar till dottern o så har hon fått ärva lite HK kläder o det använd ju. Men det är för "gulligt" för mig.
Skulle jag däremot få trosor, pyamas HK skulle jag ju använda det. Skulle det sedan vara super härliga trosor som dom flesta tycker här inne skulle jag köpa fler.
Å jag skiter i vad andra har på sig!
Jag själv som knappt har några bröst alls tycker det känns.. för löjligt med HK,snobben.. bhar. Jag vill trots små tuttar kunna he sexiga bhar! Men det har ju inget med HK att göra.. ;)
Spicy Women skrev 2009-09-07 22:44:21 följande:
ja jag.. har både underkläder o andra kläder i HK
Jag har hello kitty tröjor också, ett helt gäng. Även strumpor, pyjamasar, webkamera och liknande.
Hade gärna haft kreditkortet, om jag orkar ansöka nån gång.
Sök på hello kitty så ni lär er vad det är.