Inlägg från: MissYoHaNnA |Visa alla inlägg
  • MissYoHaNnA

Nån som varit gravid fast haft vanlig mens ändå någon?

Hallå!!

Har skrivit ett tidigare inlägg här på forum men jag undrar även om de finns någon som varit gravid men som haft vanlig mensblödning iaf, har ju hört att det kan förekomma? och undrar även om du/ni hade det hur upptäckte ni att ni ändå var gravid eller så hade ni symptomer då än eller gjorde ni nå test efteråt o kollade att ni var det o när kollade ni upp de i så fall? Har nämligen haft själv symptom en längre tid graviditets symptom illamånende till o från och sen ömma bröst o brsötvårtor o haft och haft uppvälld mage eller som mensvärk aktigt en längre tid då o då men igår förvånadsvärt fick ja igång som lite mens o har de än men kan de vara så att man ändå kan vara gravid för kände ändå idag att har lite ömma bräst o så iaf, är så fundersam varför ja annars mått o haft symptomerna som ja haft?

Evigt tacksam för svar!

• Svar på tråden Nån som varit gravid fast haft vanlig mens ändå någon?
  • MissYoHaNnA

Tack alla för alla svaren mkt o läsa och skönt höra hur ni alla har haft de har inte gjort nå test än ska invänta o se om ja får nån mens kring den 28:e s får ja se har fortfarande grav sympto mer eller mindre vissa dagar just nu har ja så mkt mensvärk aktigt så ja blir tokig känns som mensen ska komma men de är ju ändå nte än den heller skulle ha kommit om man vore gravid så får vänta o se med spänning om man har rätt eller fel ang o vara gravid!=) Hur går de för er andra då som skrivit här som varit osäker o så?

• MissYoHaNnA

Sarilariz: Jaså okej tack för svaret men min frågan är om man har mens o så iaf trott att man är gravid o i fallet kanske är de oxå hur ska man veta att man ör gravid om man fortfarande har mens iaf fast man har grav symtptom asså min fråga är visar de ett plus iaf fast man har mens likanande blödning iaf eller?

Svar på tråden Nån som varit gravid fast haft vanlig mens ändå någon?