• Pirripirri

Pergotime

Hej hej tjejer! Jag ansluter mig till denna tråd. Har varit till gyn idag och fått pergo utskrivet. Så jag ska börja kuren idag (31/8). Hon sa att jag hade tendens till PCO men hon trodde att det skulle vara lätt för mig att få igång ägglossningen. Jag är SÅÅ föärväntansfull

Playfull: Pergostart 1/9
    Moncabang: Pergostart 27/8, ÄL ca 8/9, BIM ca 22/9
    DIFmamma: Pergostart ca 9/9 Äl ca 16/9 BIM: ca 30/9
    Mary0280: Pergostart 30/8
    PirriPirri: Pergostart 31/8

• Pirripirri

katizi - jag får det alltid när jag har haft äl. Vet inte hur det blir nu med först pergokuren, om äl artar sig på samma sätt då.

• Pirripirri

Får jag slänga ut en fråga här? Jag började med pergo 31/8 (på dag 6). Ingen mens i sikte än, och inte heller ett plus på stickan. Om man inte är gravid, visst ska man då få mens efter avslutad kur? Eller måste köra med provera och sen pergo igen?

• Pirripirri
    Hk83 skrev 2009-10-01 07:19:37 följande:
    En lite rådfråga bara... Jag är på dag 29 idag och givetvis så kunde jag inte låta bli att testa och det visar två streck (billiga tester). Vet inte vad jag ska tro men det måste ju vara ett spökstreck för jag hade ju bara en endaste lite blåsa på 8 mm så den kan ju inte vuxit i raketfart..?????? Vågar ju inte bli glad ifall det bara visar fel. Sist jag vart gravid använde jag billiga testers test också så jag vet ju att dom funkade då..Men nu då?? Jag kommer ju knappt våga testa igen med rädsla för att få minus..
    Men gud vad spännande! Du MÅSTE ju testa idag igen. Iväg med dig och köp ett CB digital
  • Pirripirri

Jag ska börja på dag 3 denna kur, det blir min första dubbla kur. Förra kuren började jag på dag 6 med enkel kur, men den gången fick jag ej ÄL.

• Pirripirri
    Hjärtat längtar skrev 2009-11-03 12:12:03 följande:
    på vilken dag har ni fått mens? jag är på dag 28 och inte ett spår av mens
    Jag fick inte mens på enkel kur utan fick äta primolut nor för att få en blödning. Tror det tyder på att man ej ägglossade av kuren. Senast fick jag dubbel kur och jag tror jag ägglossade av den!
Svar på tråden Pergotime