• Mendo

Pergotime

Hej alla!

Jag hoppar gärna in här om det är okej?!

Jo, jag har ätit pergo enkeldos i 4 omgångar...utan resultat...inte haft någon ägglossning.
    Har denna månad påbörjat en dubbeldos av pergo.
    Var idag till gyn på dag 11 och han konstaterade att jag hade en blåsa som var 13mm och 2 mindre på andra sidan.
    Han sa att om jag nu skulle ha ägglossning så skulle detta inträffa på dag 17-18.
    Men vart lite ledsen...han lät inte helt positiv...lät som han inte trodde det skulle funka...

Men ja vet inte...va tror ni? är 13 mm alldelles för lite på dag 11?

Styrke kramar till oss alla!

• Mendo
    Hk83 skrev 2009-09-10 22:31:02 följande:
    Mendo: Nä jag tror inte att 13 mm är för lite på dag 11. Jag hade ju på dag 13 en som var 13mm (och en på 15) och den hann ju växa till sig så det resulterade i graviditet.
    Skönt o höra.....ååååhhhhh vad jag vill!!!!!!!!!!

Och om du hade ont under pergokuren...välkommen till klubben...för jag kan säga att jag kännt av den något fruktansvärt...mina äggstockar har kännts som stora tennisbollar...aj aj aj....

Åh vad jag hoppas denna månaden...ska börja med äl tester imorgon...återkommer om de blir ett positivt resultat...Doktorn trodde ju att det skulle hända i så fall på onsdag/Torsdag.
  • Mendo

Hk83:

Nejdå menade förra gången...'

Okej, ja men då har vi Äl nästan samtidigt då denna gången...kul då kan man följa varann!!!

• Mendo

Flikar in här Lily85... Precis så var mina cyklar...de första 3 pergokurerna...melan 21 och 25 dagar....visade sig att jag inte haft ÄL trots allt...Efter de började de bli ängre 28-30...Kroppen behövde väl hoppa igång eller nåt

Svar på tråden Pergotime