• AyBee

Pergotime

Hej alla

Får jag joina Er??? Var i dag hos läkare och fick utskrivit min första Pergo kur. Ska börja på söndag med den. Fick även två kurer till efter denna....sen blir det provrör för vår del.

Har aldrig atit Pergo innan och känner mig lite lost. Är lite rädd för biverkningar. Är det bäst att ta de på kvällen kanske så att man är hemma och inte på jobbet. Vill ju inte gärna att de fattar vad som pågår.

Håller tummarna för Er alla och hoppas att vi kan följas åt!

• AyBee

Åhhhhh ja gärna Playfull!!!
    Kan behöva allt stöd jag kan få. Här ska det peppas!!!
    Har du några barn sen innan?

• AyBee

Så har jag precis svalt min sista tablett av min förste enkel kur av Pergo.
    Har inte haft några biverkningar alls (...kanske lite trötthet) men ingenting major.
    Hur har det gått för er Playfull och Linn78....vi verkar ha börjat på samma dag.
    Har tänkt att testa är ÄL test. Vilken dag ska jag börja med dom tycker ni alla?

....och för en som är ny i branchen....vad betyder CD????

• AyBee

Ahhhhh tack Trulsa Då är jag på CD 10. Är dag 15 rimlig att börja med Äl test då kanske?

• AyBee

Hej alla

Idag på CD 16 fick jag utslag på ÄL-stickan. Har haft ont i "tjejmagen" sen i måndags. Känner av det när jag sätter mig ner och jeansen trycker in mot magen. Vi sexade till det igår och kommer att göra det ikväll oxå. Tyvärr åker jag bort imorgon och kommer inte hem förrän söndag. Tror ni att det kan gå vägen iaf????

Detta är min första pergokur och jag är såååå lättad att jag inte har haft några som helst biverkningar. Kanske lite extra humörsvängningar men that´s it

Har iaf ont på både höger o vänster sida. Hoppas att det går vägen denna gången...

• AyBee

Hej tjejer. Här är allt deppigt. Första pergokuren gick åt pipan i lördags då mensen kom. Och självklart dök den upp när jag o maken hade myshelg på hotell i Fjällbacka. Ironiskt eller hur.

Så nu är det snart dags att börja med ÄL stickor igen. Tänkte börja med som nästa helg eftersom jag inte är säker på om pergo har styrt om allting. Hade ju jävulusigt ont vid ÄL sist så jag hoppas faktiskt på det samma då att man får en Head´s Up.

Lycka till tjejer!!!

Svar på tråden Pergotime