Pergotime
Liten1: Jag har precis avslutat min andra kur pergo, sist hade jag ägglossning precis som vanligt, men när mensen sen skulle komma (eller inte komma) så va den tre dagar försenad..
Liten1: Jag har precis avslutat min andra kur pergo, sist hade jag ägglossning precis som vanligt, men när mensen sen skulle komma (eller inte komma) så va den tre dagar försenad..
Beöver lite hjälp!! Har avslutat min andra kur av pergo förra veckan, förra gången fick jag ägglosning på dag 14. Nu är jag på dag 15 idag o ingenting har visats på ägg lossningsstickorna! Nån som har varit med om samma?? Att det bara fungerar i bland...alltså att det blir ägglossning, har bara fått utskrivit till tre ggr. Behöver veta hur det har varit för er!!
Jag är på dag 18 idag o ingen stegring på stickorna, detta är min andra kur med pergo, sist hade jag äl på dag 14. Hus sent har ni haft det? Mina stickor är slut o vet inte om det är nån ide att köpa nya. Vad tycker ni??
Är det många av er saom harfått ont i brösten av pergo??Jag hade inte det första kuren, äter andra nu o är på dag 20 o har haft ont i brösten i ca fem dagar nu. Precis som dagarna innan jag ska ha mens, fast att det inte är dags för det nu..
LBS: Jag hade äl på första enkeldosen dag 14, nu är jag på andra kuren o dag 20 idag men har inte haft nån äl.