• bebistre

Pergotime

Liten1: Jag har precis avslutat min andra kur pergo, sist hade jag ägglossning precis som vanligt, men när mensen sen skulle komma (eller inte komma) så va den tre dagar försenad..

• bebistre

Beöver lite hjälp!! Har avslutat min andra kur av pergo förra veckan, förra gången fick jag ägglosning på dag 14. Nu är jag på dag 15 idag o ingenting har visats på ägg lossningsstickorna! Nån som har varit med om samma?? Att det bara fungerar i bland...alltså att det blir ägglossning, har bara fått utskrivit till tre ggr. Behöver veta hur det har varit för er!!

• bebistre

Jag är på dag 18 idag o ingen stegring på stickorna, detta är min andra kur med pergo, sist hade jag äl på dag 14. Hus sent har ni haft det? Mina stickor är slut o vet inte om det är nån ide att köpa nya. Vad tycker ni??

• bebistre

Är det många av er saom harfått ont i brösten av pergo??Jag hade inte det första kuren, äter andra nu o är på dag 20 o har haft ont i brösten i ca fem dagar nu. Precis som dagarna innan jag ska ha mens, fast att det inte är dags för det nu..

• bebistre

LBS: Jag hade äl på första enkeldosen dag 14, nu är jag på andra kuren o dag 20 idag men har inte haft nån äl.

Svar på tråden Pergotime