• EnLitenSöt

Pergotime

Hej alla här inne!

Jag ska börja med pergo och äta det dag 5-9 efter nästa mens (när nu det blir?!). Min fråga till er härinne är om ni haft mycket jobbiga biverkningar de första dagarna (dag 5-14 i menscykeln) vid er 1:a kur? Vad kände ni och vilka dagar pågick detta? Jag är mest orolig för trötthet och att må riktigt illa/huvudvärk, då jag har en viktig tenta i dagarna. Jag tror att jag brukar ha ägglossning i vanliga fall, men att den är oregelbunden, så jag hoppas att jag är lite van vid vissa PMS-symptom och att det därför kanske inte blir samma "chock" för kroppen, men ja vet ju inte. Vad har ni för erfarenheter? Helst vill jag ju verkligen inte vänta 1 hel månad till med att börja äta pergo, för såklart att jag hoppas att det ska ge ett litet, litet resultat !

Tack på förhand och lycka till allihop!

• EnLitenSöt

LBS: Jag kan tyvärr inte svara dig, då jag inte börjat äta än, men jag hoppas att du får svar på dina funderingar. Tänkte passa på att fråga dig om du har känt av några biverkningar såsom trötthet och huvudvärk? Lycka till, jag hoppas att du får ÄL snart och sen en bebis i magen!

• EnLitenSöt

Någon med biverkningar/utan biverkningar (#376)?

• EnLitenSöt

Tack liten1! Det var skönt att höra! Jag tror/hoppas egentligen att det kommer vara lugnt och jag är nog inte generellt rädd för lite biverkningar, utan det var mest bara pga tentan. Men...tror nog att jag kör på. Kan ju hända att jag hinner skriva tentan innan jag ens påbörjat pergo, eftersom min mens verkar dröja lite än (kan ju alltid hoppas att den dröjer dryga 9 månader, även om jag tyvärr inte tror det ) och självklart vill jag göra allt jag kan för att snabba på...

Hur går det för dig (har inte läst igenom hela tråden här), håller du på med pergo, vilken kur i s f ?

Svar på tråden Pergotime