• Lindström

Pergotime

bebistre skrev 2009-10-19 17:39:38 följande:
    Beöver lite hjälp!! Har avslutat min andra kur av pergo förra veckan, förra gången fick jag ägglosning på dag 14. Nu är jag på dag 15 idag o ingenting har visats på ägg lossningsstickorna! Nån som har varit med om samma?? Att det bara fungerar i bland...alltså att det blir ägglossning, har bara fått utskrivit till tre ggr. Behöver veta hur det har varit för er!!
    Jag har aldrig haft ägglossning exakt samma dag, så ingen fara. Hoppas att du nu fått utslag på stickorna.
  • Lindström
    bebistre skrev 2009-10-22 16:58:49 följande:
    Jag är på dag 18 idag o ingen stegring på stickorna, detta är min andra kur med pergo, sist hade jag äl på dag 14. Hus sent har ni haft det? Mina stickor är slut o vet inte om det är nån ide att köpa nya. Vad tycker ni??
    Jag har haft ägglossning på dag 17 med Pergo och dag 22 utan Pergostimulering. Så köp fler tester :)
  • Lindström

Nu har mensen komit efter missfallet. Det innebär att på torsdag får jag börja med Pergokur nr 2. Mina känslor är lite blandade inför starten. Förra gången blev det ett minus direkt efter inseminationen, sedan två spontana graviditeter på rad och båda blev missfall :(
    Hoppas inte att det blir samma denna gång.

• Lindström
    Utlandssvensk76 skrev 2009-11-23 20:16:29 följande:
    JAG AR GRAVID och overlycklig!!! Min svagerska radde mig att ga till min lakare och ta blodprov sa jag gjorde det efter jobbet kl 17 och nu ringde de just fran labbet - testet var positivt!!! Kopte dessutom ett sista gravtest pa vagen fran jobbet da jag ej trodde att jag skulle fa resultatet samma dag och ville sa garna beratta for min man ikvall istallet for att slippa sitta med nyheten hela dagen pa jobbet imorgon. Da strecket blev lite starkare och kom fram snabbare an de andra kande jag mig nog saker for att beratta! Han blev jatteglad men vet ju inte det dar med svaga streck sa tyckte det var bra att vi skulle fa 100% besked imorgon Jag tror knappt det ar sant!
    Grattis grattis!
Svar på tråden Pergotime