Pergotime
Hallå!
Jag är en tjej som hoppas få pergo nu när jag ska till ocktaviakliniken på torsdag! Ursch, jag är så nervös...... Ont i magen hela tiden av känslan =S
Ursch att man ska behöva få hjälp med det som jag ska vara bra på! :P
Hallå!
Jag är en tjej som hoppas få pergo nu när jag ska till ocktaviakliniken på torsdag! Ursch, jag är så nervös...... Ont i magen hela tiden av känslan =S
Ursch att man ska behöva få hjälp med det som jag ska vara bra på! :P
Så... nu har jag varit där!
Det gick bra tror jag, MEN jag fick inte pergo direkt som andra verkar få? Hon tog blodprover & min sambo ska kolla sig med nästa vecka. Sen så kommer jag få vad hon tycker passar. Men hon var mycket positiv & sa att jag var så ung så vi ska nog få barn snart sa hon. Hon var även glad att hjälpa lite yngre par för det brukar lösa sig mycket bra sa hon.... Men men ... hon vill väl kolla mina hormonhalter mm. innan. Men hon gick såklart igenom allt om piller, sprutor & provrörs. Men hoppas det inte dröjer allt för länge.
Blev dock lite besviken för jag trodde jag skulle få börja på en gång... men men å andra sidan så kanske det är bra att hon kollar mina värden innan.
Så nu börjas det snart.... *pirrig*
Så du försökte 6 månader först utan? Och lyckades på första försöket!
Åååå va roligt! Grattis... hoppas det går fort för mig med sen!
Om killen får bra på spermaprovet i morgon vill säga.... sjukt orolig & han med!
Ja okej =) Jag har oregelbunden mens jag söker hjälp pga det!
JA jag hoppas det...håller alla tummar & tår!