• Hk83

Pergotime

Mendo:

Sist hade jag äl på dag 17 tror jag.. Har aldrig kört med ältester men haft lite ont istället.

Ja fy vad man hoppas...=) Bara allt ser bra ut på tisdag...

• Hk83

Eller du kanske menade när jag har Äl nu?? För det vet jag inte...=) Mellan tors och sön nästa vecka kanske??=)

• Hk83

Goingen:
    Har du Pco eller nått sådant då eftersom du inte har mens? Konstigt att du inte fick den med alla provera kurer, för provera är väl samma sak som gestapuran eller?

• Hk83

Jaha så man kan få det i olika doser då.. Gestapuran är gulkroppshormon. Sökte efter det på fass nu men det verkade inte finnas med eller så stavar jag fel..=) MEn jag antar att provera e samma sak. Lite kul att det kan bero på viktnedgång annars brukar det ju klagas på att man väger för mycket..=)

• Hk83

Moncabang: Har du försökt länge eller? Du får ha tålamod, tids nog så kommer turen till dej..=) Ingen tröst men det är väl egentligen inget när man så gärna vill men iinget händer...

En killkompis sa till mej när han fick veta att vi hade svårt att bli gravida, "Jag vet ett par som inte kunde få barn, men de försökte och försökte och till slut gick det, efter 20 år.." Tröstande ord..Det kan ju diskuteras...=)

• Hk83

Nyss hemkommen från gyn. Vul:et visade en ynka äggblåsa på 8 mm som inte har en chans att växa till sig. Känns så surt.. Bara att vänta in mensen.. Jag som var så säker på att bli gravid....=(

• Hk83

Vill ha en liten 83:

Vad bra att du har två rätt stora.. Jag håller tummarna för dej att det kommer komma ägg ur något eller bägge..=)

• Hk83

Ja det är bara att hoppas på nästa månad..=) Är ju bara sååå långt dit..=)

Inte tror jag att normal träning stör något.. =)

• Hk83

Förresten, är det någon som vet om man kan få äl ganska sent.. typ dag 25 eller nått? Jag vill ju leva på hoppet lite om min stackars 8 mms blåsa..=)

Svar på tråden Pergotime