Inlägg från: Anonym (varför?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (varför?)

Tjocka vader...

Jag är ganska kort 1.60 och väger 58 kg. Jag är alltså ganska normalviktig men jag har varit betydligt smalare men hade ändå problem. Mina vader är så tjockaatt det  är omöjligt att hitta stövlar som passar Nu närmar sig hösten och det är så snyggt med stövlar utanpå jeansen men jag kan omöjligt hitta stövlar som passar Det finns stövlar med resårliknande på skaftet men inte ens de kan jag ha!!!!  Tom när jag vägde 49-50 kg så var det omöjligt, jag hatar min kropp pga av mina ben!!! Jag har inte supersmala lår heller om man säger så men vaderna är ändå väldigt opropitionerliga. Finns det fler som har det såhär??? Jag hatar att ha kjol och klänning för mina bens skul....

• Svar på tråden Tjocka vader...
  • Anonym (varför?)

Jag trodde faktiskt jag var ensam om detta.... Men ja du har rätt min mormor hade också ganska kraftiga ben utan att vara tjock... Jag är ganska smal om midjan och det ställer till även jeansköp. De som passar över lår, rumpa o ev vader är superstora runt midjan. Jag kan bli sååå avundsjuk på välpropitionerliga människor som kan ta på sig vad de vill utan bekymmer

• Anonym (varför?)

Tusen tack för era svar Visste inte att det fanns med större omfång men jag har kanske kikat på de alltför vanliga ställena typ Din sko, Skorönne osv. Ska genast kolla upp era tips! Tack igen!

• Anonym (varför?)

Njae kanske inte riktigt Men i min omgivning verkar jag vara ensam om det i alla fall.

• Anonym (varför?)
    Anonym skrev 2009-08-30 12:06:22 följande:
    Jag har samma problem. Är ute och går minst 1-2 timmar om dagen så jag vet inte dirket om mitt problem blir bättre av det. Men det är bara jag som har detta problem i familjen. Mina bröder har ovanligt smala vader, min mamma och min syster har också smala vader. Folk brukar till och med kommentera att jag har stora vader, egentligen förstår jag inte varför. Det är väl knappast nåt jag kan göra nåt åt iallafall. Stövlar är inte det lättaste att hitta. Men det är det inte för mina vänner med smala vader heller så jag ser det bara som att det är fel på stövlarna, inte på mig
    HAHA du harrätt; det är fel på stövlarna inte på oss Jag tränade mycket fotboll och basket tills för några årsedan jag misstänker att det "hjälpte till" eftersom det var mycket styrketräning för just benen då. Nu är det nog muskler i vila
Svar på tråden Tjocka vader...