Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Mitt hem bara försvann!

Men gud så hemskt det är en av mina värsta mardrömmar, att huset ska brinna ner, med alla minnen och alla ens saker. Beklagar verkligen det ni måste gå igenom. Ni kommer att komma på fötter igen! Har ni familj och vänner som kan hjälpa er så länge? Vart bor ni nu?

• Bevabus

Jag är inte så teknisk av mig, så ursäkta för denna dumma fråga. Men hur kan stickkontakten ha orsakat branden? Alltså hur hände det?

Astarte skrev 2009-08-29 21:44:00 följande:
    Det orsakades av en trasig stickkontakt under sängen. Lite märkligt att det var den enda natten på mycket länge som vi sovit borta alla samtidigt. Vi var bara borta en natt, och då brann det.
  • Bevabus

Aha då förstår jag, oj jösses, visste inte att sånt kunde orsaka bränder :O snacka om att man kommer vara på sin vakt numera med sånt där!

Astarte skrev 2009-08-29 21:50:40 följande:
    Något hade gnagt på den. Den kan vara hunden, men jag undrar om hon skulle kunna ta sig in där. Däremot hade vi sänglådor under sängen, sådana där vanliga från IKEA. Det kan vara en av dem som gnagt på sladden när vi dragit den in och ut. Jag förvarade min dagbok i lådan och drog i den varje kväll. . .
Svar på tråden Mitt hem bara försvann!