Inlägg från: Ulrika 76 |Visa alla inlägg
  • Ulrika 76

Hjälp! Idaaag!!!

Har inga tonåringar själv än men jag tycker att det är stor skillnad mellan en tjej i 7:an och en kille i 9:an. Det händer så mycket på de åren.

Jag skulle eventuellt låta honom komma och hälsa på men de skulle absolut få sova i olika rum.

Jag skulle ta bort webkameran eller inte låta henne sitta själv på sitt rum med datorn.

När jag var 13 var jag ett litet barn. När jag var 15 däremot gjorde jag en massa saker som jag ångrar och som jag mådde så dåligt över för att jag faktiskt inte var mogen för det. Och i stort sätt säger alla mina vänner samma sak. Vi har alla gjort saker som vi inte velat för att trycket varit för hårt.

• Ulrika 76

Jag skulle nog inte låta honom komma om jag jobbade hela dagarna. Min mamma hade aldrig låtit min 15-åriga pojkvän komma och bo kvar på ett lov och jag hade även när jag var 13 förstått det och inte blivit arg.

Skulle jag låta honom komma skulle det vara på helgen men jag är tveksam. I mina ögon är en 13-åring ett barn. Kan inte minnas att jag hade såna starka känslor när jag var 13. Bara ett eller två år till är så stor skillnad tycker jag.

Och jag antar att man är byxmyndig vid 15 av någon anledning.

Nej, jag tycker inte att han ska få komma alls.

• Ulrika 76

När jag läser om dina problem är jag glad att jag har 3 pojkar!

Men jag lär väl få mina problem iallafall.

Svar på tråden Hjälp! Idaaag!!!