Syskonlängtan 4

Iaf..nu ska jag gå tillbaka till jobbet. Ha en bra kväll

Mammiz: Hoppas det ordnar sig med flickan. Förstår inte riktigt vad du menar med resten men det är inget som du behöver berätta om.
Om du därimot känner att du behöver så finns min inbox
Jag hade en begagnad 80-tals vagn till Roxy, helt underbar. Stooor och stora hjul, som en sådan dansk vagn ugnefär. Älskade den.
Men om det blir en nästa gång så vill jag gärna ha en ordentlig sittvagn med lift i istället, fastnat för dem.
Höst: Jag kikar inte mer på sådana grejor utan det är rätt längesen jag bestämde mig för T. Min syster köpte den till sitt första barn för ca tre år sedan.
Mammiz: Nja..jag menade mer om dottern. Vet du inte om hon är sjuk på något sätt eller vad?
Nu är jag kanske värsta hönsmamman...
Nu är jag ledig...nästan inmorgon och på onsdag. Har bara möte imorgon med facket då vi snart kommer att privatiseras.
Trollis: Jag är inne på fjärde dagen imorgon och eftersom jag blödit så "bra" så blir nog allt skitbra på op dagen
Bra att du kan skylla humöret på pergon! Jag brukar skylla min glömskhet och virrighet på ep tabletterna
(Är ju faktiskt sant också, man blir väldigt dimmig av dem)
Trollis: Jag och gummis sitter alltid tillsammans och äter frukost i tv rummet. Jag på datorn och hon vid tv
Nu dricker jag kaffe!
Jeskan: Jag får nog också gratis vaccin..men jag vet inte om jag vill. Är det forskat tillräckligt? Ska jag vaccinera Roxy fast jag inte vill göra det på mig själv?
Många frågor...