• Smultronhjärta

Gekås vol 12

{#lang_emotions_flower}Välkommen{#lang_emotions_flower}

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in
    www.gekas.se/

Bildtråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46224149.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m44445649.html
    http://imagesb.ciao.com/ise/images/products/normal/725/product-610725.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-18 12:49
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html
  • Svar på tråden Gekås vol 12
  • Bumba
    CBN skrev 2009-09-01 19:21:39 följande:
    Är just hemkommen från en tripp till Gekås.Måste tyvärr säga att jag blev rejält besviken på mamma klädsavdelningen. Inte mycket att hänga i granen.
    Å nej! Hoppas verkligen att de får in lite annat och bättre då till helgen när jag åker dit. Måste verkligen ha byxor och tröjor nu när magen är så stor...
  • Wilmis07

Någon som vet lite priser på 2 delat vinterställ m jacka och termobyxor i stl 92? Finns det mycket at välja på?

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Hummlis
    Jez2012 skrev 2009-09-01 12:17:16 följande:
    Super tack, och vilka priserDå väntar jag tills jag har varit där, de har säkert massa fina påslakan mm där med till billigare pris.tack än en gång...
    Kuddarna är inte bra tycker jag, de är för höga, blir inte fina efter tvätt heller. Köpte mina på IKEA!
    Jag har Ullareds täcke dock ,till både vagn o säng o jag har använt andra påslakan till, ingen större skillnad storleksmässigt tycker jag.
  • Lysmasken

Någon som vet om det finns 2 vita fina klänningar eller vinröda klänning?? Inga tryck på.

• M73
    Simben skrev 2009-09-01 19:52:01 följande:
    dom har haft en våningsäng till dockor i trä..vet inte om dom har det fortfarande.
    När jag var nere i fredags hade de våningssäng, vagga och säng med sänghimmel till dockor. alla i trä. Inte säker på pris men 150-200 ha r jag för mig.
  • Vimi

Ska dit i september och köpa vinterkläder till sonen, längtar ihjäl mig

• Isola80

Hej! Jag åker om 1 vecka!!! Ska handla mest till lillan 6 månader. Kläder och leksaker. Finns det bra kläder till tjejer i strl 74 och uppåt? Och så vill jag köpa leksaker hon kan ha ett tag framöver, tex klossar, en docka mm.

Vad får jag inte missa???!!!

• AochJsMamma
    Isola80 skrev 2009-09-02 10:22:20 följande:
    Hej! Jag åker om 1 vecka!!! Ska handla mest till lillan 6 månader. Kläder och leksaker. Finns det bra kläder till tjejer i strl 74 och uppåt? Och så vill jag köpa leksaker hon kan ha ett tag framöver, tex klossar, en docka mm.Vad får jag inte missa???!!!
    om hon är 6 månader så hade jag köpt en lära gå vagn (Micki) om du inte redan har en...179kr o det är det billigaste by far som jag sett, är ju mkt dyrare på andr aställen.
Svar på tråden Gekås vol 12