• Smultronhjärta

Gekås vol 12

{#lang_emotions_flower}Välkommen{#lang_emotions_flower}

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in
    www.gekas.se/

Bildtråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46224149.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m44445649.html
    http://imagesb.ciao.com/ise/images/products/normal/725/product-610725.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-18 12:49
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html
  • Svar på tråden Gekås vol 12
  • Smultronhjärta
    Lantani skrev 2009-08-31 20:16:15 följande:
    Var ligger dessa plädar?
    Babystorlek i babyhörnan och stora borta vid lakan/överkast etc.
  • charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2009-08-31 20:17:24 följande:
    Finns de så är de borta vid de andra filtarna bortåt kassorna..Tror den kostade 179:-..Så mysig i soffan
    då förstår jag varförjag missade dem. Den sidan besökte jag inte ens
  • EldHav
    cajsasmamma skrev 2009-08-31 18:56:27 följande:
    Hej Hoppar in i tråden och frågar om nån vet vad det finns för hästmineraler eller vitaminer där om det finns nåt sånt där? Och vad kosta det isf?
    I tidningen Ulla som finns på deras hemsida, ger de i alla fall reklam för EMIN, de har ju olika häst vitamin o mineraler tror jag.
  • bambola

någon som har en bild på galonfleacen?? hel eller delad skulle göra mig sååå happy
    tack seffle för infon..

• jloide

vilken underbar tråd!!!!

denna kommer jag följa med spänning...

ska dock inte dit på ett tag, för vi behöver inget just nu... men snart...

va i turkiet för två veckor sen, å där hade de en klädaffär som hette "Turkiska Ullared" de hade påsar å sånt från GeKås, å då kände jag mig riktigt hemma...

skall lägga upp en bild så ni får se!

• charmmiss
    jloide skrev 2009-08-31 20:49:40 följande:
    vilken underbar tråd!!!!denna kommer jag följa med spänning... ska dock inte dit på ett tag, för vi behöver inget just nu... men snart...va i turkiet för två veckor sen, å där hade de en klädaffär som hette "Turkiska Ullared" de hade påsar å sånt från GeKås, å då kände jag mig riktigt hemma...skall lägga upp en bild så ni får se!
    haha, vad skoj, var i turkiet var detta?
  • Smultronhjärta

Kastar in ett klipp på en äkta Gekåsfantast

kanal5.se/web/guest/program/ullared/nyheter&p_p_id=K5AV_INSTANCE_5SIr&_K5AV_INSTANCE_5SIr_struts_action=%2Fk5journal%2Fav&_K5AV_INSTANCE_5SIr_articleId=2263883&_K5AV_INSTANCE_5SIr_groupId=1097&_K5AV_INSTANCE_5SIr_version=1.0

(hoppas länken funkar nu...)

• jloide
    charmmiss skrev 2009-08-31 20:54:18 följande:
    haha, vad skoj, var i turkiet var detta?
    Side... personalen (nåfra av dem) pratar tilloch med svenska....
  • Shoppingtokig
    Pigelinen skrev 2009-08-31 15:41:49 följande:
    Så nu är de bestämt, vi ska ner på fredag... så nu vill jag ha förslag på vilken overll samt vilka fodrade regnkläder jag bör satsa på till min dotter på 1år (stl80/86 på vanliga kläder) samt om de är något märke jag INTE bör köpa. Vet ju att de finns både och i modeller. Gärna bilder vill jag ha också... och jag just de, jag vill ha en snyggare vintejacka till henne också, inte sportmodell utan mer "fin" gärna enfärgad och då brun... Jag köper aldrig tvål, schampo osv men ALLTID våtservetter, inte för att de är så himla mycket billigare men de har bara blivit så... sparar en 5a per paket emot hemma.
    Om du inte hittar jacka på Ge-Kås så har jag sett lite "finare variant" på H&M som inte var så dyra
  • cajsasmamma
    EldHav skrev 2009-08-31 20:30:10 följande:
    I tidningen Ulla som finns på deras hemsida, ger de i alla fall reklam för EMIN, de har ju olika häst vitamin o mineraler tror jag.
    Tack för tipset. Hoppas nu att dom har bra priser mad närjag ska dit ner september.
Svar på tråden Gekås vol 12