• Ruso

Me&i tråden nummer 12

Startar nu en ny me&åd eftersom den andra stängs ner om några dagar...Här diskuterar vi underbara kläder, erfarenheter av me & i och förstås annat vi vill ha svar på och funderar över Glad.
    Me & i ´s hemsida har du här:

www.meandi.se

För att förtydliga reglerna från familjeliv:

"Raka svar på direkta frågor är tillåtna. Tex lagerstatus, priser, hur man går tillväga för att kontakta en lokal säljare etc. Däremot får säljarna inte smyga in erbjudanden, framställa produkterna i positiv dager eller ens berätta vad de själva använder ur sortimentet.

Att flagga för att en rea eller nytt sortiment är i antågande är reklam om inte någon i tråden har efterfrågat ett startdatum, för att ta ett exempel mellan svar på fråga och reklam.

Det här gäller alla säljare (barnkläder, kosmetika, husgeråd, etc) som hänger på sajten privat."

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46871256.html

Hemligaplagg tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46259597.html

Prov-kollektionen H-09 (om du är nyfiken på storlekarna som finns att prova...)
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46395156.html

Vad har ni köpt-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46415626.html

Schenker paketsök: (skriv in ditt kundnummer under "Referens" låt "Paketid" vara tomt)
    www.schenkerprivpak.se/servlet/se.ementor.eco...

Slut-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m46604985.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-01 19:45
    Schenker paketsök - tråd som förhoppningsvis fungerar :
    www.schenkerprivpak.se/servlet/se.ementor.econgero.servlet.presentation.Main&data.language.id=1
  • Svar på tråden Me&i tråden nummer 12
  • Ruso
    {#lang_emotions_flower} Välkommen till nya snacktråden!! {#lang_emotions_smile}
  • rosenkind

Tror ni det kimmer nåt erbjudande nu i september? Hoppas på det för jag har träff på söndag..

• Enji

Då har jag hittat till nya tråden, tack Ruso

• S Rydin

Ska ha träff nu i september, men det finns ju så mkt fint att välja bland... Kommer bli tokig när jag ska bestämma mig. Om man beställer hemliga plagg, kollar dom då vad som matchar det man beställt eller är det helt slumpartat???

• snigelina
    S Rydin skrev 2009-09-01 06:49:43 följande:
    Ska ha träff nu i september, men det finns ju så mkt fint att välja bland... Kommer bli tokig när jag ska bestämma mig. Om man beställer hemliga plagg, kollar dom då vad som matchar det man beställt eller är det helt slumpartat???
    Det är helt slumpartat.
  • JWM

Perkan (Visa endast)
    Igår 20:23

Föresten så fick jag mina kläder förra veckan och provade den svarta plyschtunikan till mig själv och den satt inte alls bra! Tyckte den var så fin på bilderna men jag kände mig som ett stort hus i den!!!!!!! Bläää..... Vet inte om det var för fickorna det kändes som den stod ut lite kanske? Jaja... får gå och snegla avundsjukt på dom som den sitter bättre på för fin är den! Men jag fick några andra plagg som satt desto bättre som tur var

svarar här istället då den andra snart stänger.

köpte denna tunika och provade men säger samma sak

mycket smal i ärmarna så det satt åt och över byst/midja var det bra vidd men fickorna...herregud varför måste dom förstöra ett så underbart plagg med fickor...

kändes som man hade 2 st händer på magen hela tiden

nej tyvärr den åkte tillbaka

--
    finns den på rea längre fram kanske jag köper den då för halvapriset och helt enkelt sprättar bort fickorna

--

synd då det var ett så fint plagg!

väntar istället nu på andra mammaplagg...

• JWM

någon som kan hjälpa mig med färg på den gamla röda svettisjackan med lime revärer och den som finns i höstens kollektion.

är det samma röda färg på dessa två svettisar???

• Mysaaan
    snigelina skrev 2009-09-01 06:57:37 följande:
    Det är helt slumpartat.
    Om man gör två olika beställningar med hemliga plagg, kollar dom då vad dom skickade första gången så man inte får samma andra gången?
  • Stormis
    Mysaaan skrev 2009-09-01 08:28:33 följande:
    Om man gör två olika beställningar med hemliga plagg, kollar dom då vad dom skickade första gången så man inte får samma andra gången?
    Nej, det har de ingen koll på. Var f ö en i våras som beställde 4 x 4 hemliga paket i samma stl och hon fick 4 likadana av samma plagg. De garanterar bara att man får olika inom just det "paketet" som man beställer.

{#lang_emotions_dreamer} Jag har reklamerat en tröja, får man nån mailbekräftelse när den är hanterad? Skulle vilja betala min räkning, men vill veta att allt är ok innan jag gör det.
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • zagolik
    Stormis skrev 2009-09-01 08:58:03 följande:
    Nej, det har de ingen koll på. Var f ö en i våras som beställde 4 x 4 hemliga paket i samma stl och hon fick 4 likadana av samma plagg. De garanterar bara att man får olika inom just det "paketet" som man beställer. Jag har reklamerat en tröja, får man nån mailbekräftelse när den är hanterad? Skulle vilja betala min räkning, men vill veta att allt är ok innan jag gör det.
    Man får inget mail om det men be J att hon kollar i ordesystemet "status".  Det är bara hon som kan gå in och kolla det. Och det gör hon nog så gärna!
    ♥ Emil 080327♥ väntar på Lillasyster BF 091102♥
Svar på tråden Me&i tråden nummer 12