• Fjärilen72

Har du träffat någon kändis?

Jag såg på The Voice morgonprogram på Kanal 5 förut och då pratade dom om otrevliga kändisar som människor stött på och så kom jag att tänka på hur "vanligt" det är att träffa på kändisar egentligen?

Så, som rubriken lyder, har du träffat någon kändis?
    (Och i så fall: Var? När? I vilket sammanhang? osv)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 09:56
    Jag tänkte inte bara på "tråkiga" historier utan glada med.

• Svar på tråden Har du träffat någon kändis?
  • Trailer T

Jag har träffat massor av kändisar när jag jobbade inom krogsvängen Dom flesta är trevliga och sen finns det dom som beter sig illa mot allt och alla,men som tur är så är dom få

• Fjärilen72

Trailer T skrev 2009-09-02 09:43:31 följande:

Jag har träffat massor av kändisar när jag jobbade inom krogsvängen Dom flesta är trevliga och sen finns det dom som beter sig illa mot allt och alla,men som tur är så är dom få
    Jo, som vanligt så finns det idioter i alla "samhällsklasser".
  • SuzR

hmm jag har SETT en massa kändisar men den enda jag har pratat med är Fredrik Ljungberg när jag jobbade på bar i London. Jag visste inte vem han var !

• lövet2

Jodå, några stycken, men ingen som har utmärkt sig genom att vara särskilt otrevlig.

I have a weakness for beautiful things ...
  • 071001

Bara kommit i kontakt med trevliga "kändisar".

• Trailer T

Den absolut trevligaste och mest generösa kändis jag träffat är Lemmy från motörhead..

• Fjärilen72

Trailer T skrev 2009-09-02 09:59:48 följande:

Den absolut trevligaste och mest generösa kändis jag träffat är Lemmy från motörhead..
    Avundsjuk!? Jag!? Nej vad menar du nu?
  • Trailer T
    071001 skrev 2009-09-02 10:02:09 följande:
    Trailer T, Lemmy? Grymt!!
    Jupp jag gillade inte ens motörhead då men började lyssna efter att ha träffat honom
    Fjärilen72 skrev 2009-09-02 10:02:35 följande:
    Trailer T skrev 2009-09-02 09:59:48 följande: Avundsjuk!? Jag!? Nej vad menar du nu?
    Du får ta på mig
Svar på tråden Har du träffat någon kändis?