• Fjärilen72

    Har du träffat någon kändis?

    Jag såg på The Voice morgonprogram på Kanal 5 förut och då pratade dom om otrevliga kändisar som människor stött på och så kom jag att tänka på hur "vanligt" det är att träffa på kändisar egentligen?

    Så, som rubriken lyder, har du träffat någon kändis?
    (Och i så fall: Var? När? I vilket sammanhang? osv)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 09:56
    Jag tänkte inte bara på "tråkiga" historier utan glada med.

  • Svar på tråden Har du träffat någon kändis?
  • vadskajaghetadå
    Snellen skrev 2009-09-02 14:38:22 följande:
    Nu är det här inte min historia, men jag tycker den är kul ändå. En kompis till mig låg i lumpen med Carl-Philip. En dag passerar han en litet äldre man som ser bekant ut, säkert nån jag känner tänker han och hälsar glatt: Hej hej! Mannen tittar lite konstigt på honom, och först efteråt inser han att det var kungen han hade hälsat på!! *Gapskratt*Själv är jag kusin med basisten i Svensk Pop, "Günther Schlecht". Själv tycker jag inte det är nåt speciellt, inte så många som känner till dem tänkte jag. Men så råkade jag säga det till nån gammal klasskompis från Skaraborg, och han blev helt till sig De är tydligen fläckvis kända Just det, sen har jag en kusin som skrivit massor med låtar till melodifestivalen, men han har aldrig uppträtt med dem, så så känd är han väl inte. Hans son turnerar runt med nåt band som heter Staireo, tydligen är de stora i asien, men jag vet inte. En kusinson spelar i FC Köpenhamn också, det tycker jag är lite häftigare, fast jag har inte träffat honom på kanske 10 år.
    haha rolig historia om kungen.

    svensk pop, jag visse inte heller om folk kände till dom direkt, när jag var liten var min kompis lillasyster till en kille i just svensk pop, gamla bästisen har precis blivit musiklärare och hela familjen var ju musikaliska.
    det är han nisse jag pratar om.
  • juli 09

    Min favorit e när jag för 4 år sen va på cafeopera och stod på dansgolvet och känner att en kille börjar dansa bakom mig skeden.. lite lätt dirty dancing och jag med händerna bakåt på hans lår ..så dansar vi hela låten och när den e klar och jag vänder mig om ser jag att det e Måns zellmerlöv !!
    Jag blev ganska förvånad!!!

  • Soul

    Jag har träffat Kim Basinger och Alec Baldwin på den tiden de fortfarande höll ihop! Jag bodde i New York och skulle haffa en taxi efter jobbet. Upptäcker en man brevid mig som också vinkar efter en taxi. Kände igen honom, men han såg ganska slafsig ut. Han var skäggig, hade keps och bar ett barn på armen. Så kommer det fram en kvinna med långt ljust hår och enorma solglasögon. Oj, oj, jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Jag stirrade nog rakt på dem, för han tittade lite irriterat på mig. Så jag kläckte ur mig något som "Cute kid" och flinade. Han nickade och sen hoppade de in i MIN taxi, medans jag bara stod där som ett fån.

  • Me o Mike

    I bland får man väl offra sig lite!


    Soul skrev 2009-09-04 08:25:58 följande:
    Jag har träffat Kim Basinger och Alec Baldwin på den tiden de fortfarande höll ihop! Jag bodde i New York och skulle haffa en taxi efter jobbet. Upptäcker en man brevid mig som också vinkar efter en taxi. Kände igen honom, men han såg ganska slafsig ut. Han var skäggig, hade keps och bar ett barn på armen. Så kommer det fram en kvinna med långt ljust hår och enorma solglasögon. Oj, oj, jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Jag stirrade nog rakt på dem, för han tittade lite irriterat på mig. Så jag kläckte ur mig något som "Cute kid" och flinade. Han nickade och sen hoppade de in i MIN taxi, medans jag bara stod där som ett fån.
  • Me o Mike

    Ok, jag har sovit ihop med Torkel Petersson och hört honom lägga världens brakskit på morgonen!.
    Dejtat och hånglat med Matti Berenett. Även fått sjuka nakenbilder skickat till mig från honom när jag "avbröt" allt mellan oss.
    Vän/ex dejt med Martin Holm (K1-kille och dessvärre död nu )
    Haft martin Dahlin,Mats Sundin, Jean Pierre Barda, Tomas Ledin, Magnus Uggla, Prinsessan Madeleine som kunder..

  • Frank
    sannispannisen skrev 2009-09-04 02:02:30 följande:
    jag är lite arg på e-type och tycker att han är en jävla tönt.jag har aldrig träffat människan mer efter de men har ändå bildat mig en uppfattning.vi stod i kö på 7-11 på stureplan mitt i natten för en massa år sen, är väl kanske 6 personer i kön, då kommer han och tränger sig och ber om en snusdosa."DU FÅR STÄLLA DIG I KÖN SOM ALLA ANDRA"säger expiditeten.så ja, det säger enligt mig allt om människan, vem tror han att han är?
    Inte helt olikt den enda gång jag sett Runar Sögaard. Han försökte tränga sig förbi i kön på en bank (!) i Uppsala. Expediterna bara ignorerade honom och till slut fick han lomma iväg och ta en kölapp som alla andra.
  • bolaboll
    Koloraturell skrev 2009-09-03 21:57:16 följande:
    2 år sedan nu
    Men för 2 år sedan var väl Persbrant tillsammans med hon som han är tillsammans med nu??
  • denimbee
    bolaboll skrev 2009-09-04 09:47:12 följande:
    Men för 2 år sedan var väl Persbrant tillsammans med hon som han är tillsammans med nu??
    ja, Sanna , de fick ju sitt andra barn fför 2 veckor sedan
  • Mollly

    Kom på att jag mötte sångaren i metalica för några år sen. vi var i helsingör och skulle gå in i en liten sprit butik för att köpa alkohol. när vi precis ska gå in så möter vi honom i dörren. först fattade vi inte att det va han, utan tyckte mer han såg bekant ut. men sen fattade vi.. haha

  • Puss och Kram

    Har jobbat i Globen för ca 6år sen och har träffat massor av kändisar. Jobbade bl.a med logerna på MTV galan. Har ingen aning hur många det blev under de åren...

Svar på tråden Har du träffat någon kändis?