Inlägg från: Lilaa |Visa alla inlägg
  • Lilaa

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

så bra med en ny tråd, har ni sett rabatten på 25 % på ett barnplagg?

• Lilaa
    AochJsMamma skrev 2009-09-02 19:39:28 följande:
    Tack för ny tråd Maggan!!! Vad för rabatt? Har jag inte fått....butik eller nätet?
    C32005 25% på alla barnkläder
  • Lilaa

köpte stjärnbyxan till min son i storlek 86 men funderar på att byta till storlek 92. Han har storlek 80 normalt. Kolla i mitt bildgalleri hur byxan sitter på honom, dålig bild dock för han var inte stilla 1 sek.

• Lilaa
    sarismaris skrev 2009-09-02 19:57:53 följande:
    Inte giltig längre!
    jasså vad trist
  • Lilaa
    sarismaris skrev 2009-09-02 20:00:38 följande:
    Jag tycker de såg ut att sitta fint på honom!
    ja de satt bra nu men han ska ju ha dom i vinter med men han kanske inte växer så mycket
  • Lilaa
    solstraalen skrev 2009-09-02 21:47:29 följande:
    Kör på den här, den startades först Men angående stjärnbyxorna, dina sitter större än på min son juh. Hua. Han får INTE växa ur dom innan vintern e här juh.Fast man växer kanske inte lika fort när man är 2år3mån.. *hoppas*
    har du inte kort på din pojke i byxorna? Jag tror inte jag orkar byta faktiskt, han kan säkert ha byxorna hela vintern
  • Lilaa

Lite ot men har ni sett fjärilslegginsena på h&m? De är ju supersöta men inte är det väl ett höst/vinterplagg? och vad tror ni om denna jacka en vinter i stockholm shop.hm.com/se/campaign&page=START_1
    kall eller bra? Funderar på att köpa den

• Lilaa

Karl Fazer skrev 2009-09-03 09:28:07 följande:

Jag köpte fjärilsleggingsen till min dotter, supersöta! Men när jag kom hem upptäckte jag att det var hål i sömmen på benet så jag fick lämna tillbaka dem. Fanns inga fler i rätt storlek heller...
    är dom långa i benen eller till vaden?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9