Inlägg från: Lilaa |Visa alla inlägg
  • Lilaa

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Ja gud vad söta vintage kläder till flickor det finns nu på kapphal. Skulle vilja köpa lite till min dotter men tyvärr är kläderna dyra och min plånbok tom.

Måste klaga lite på Lindex, jag tycker de har så tråkiga pojkkläder från stl 86 och uppåt och så skulle jag önska att de hade fler söta tröjor i stl 80 på babyavdelningen. De har ju bara bodysar.

H&M hade fått in söta byxor och body med barbastark på och fina nalle puh tröjor. Synd att de har så dåligt med rabatter bara, de skulle nog tjäna på om de hade mer rabatter.Då skulle iallafall jag handla mer.

• Lilaa

Jag har hittat ett par jättefina barbapappa byxor på h&m men de är randiga i färgerna rosa, grön, svart, vit. Jag undrar om det är ok att sätta på sin son dessa byxor som det är rosa inslag i eller blir det för tjejigt?

• Lilaa
    Lantani skrev 2009-10-27 12:36:12 följande:
    Jag såg dem igår och jag tycker de är för flickiga.
    tack för svaret, då får det bli dom andra byxorna med barbastark på.
  • Lilaa

Jag kommer inte in på rea sidan på Lindex hemsidan. Fler som har det problemet?

• Lilaa
    Finesse skrev 2009-10-28 23:34:30 följande:
    inte jag heller..
    konstigt
  • Lilaa

Hur fungerar den nya rabatten? det står så här handla för 150 kr och få 50 kr rabatt men kan man handla för mer än 150 kr eller måste det vara den summan exakt?

• Lilaa

Hur länge har man bytesrätt? Beställde jeans till dotter imorse som jag tänkte hon skulle få i julklapp men är osäker på storleken. Kan jag byta dom i dec om de inte passar?

• Lilaa
    Buttelina skrev 2009-11-19 22:56:55 följande:
    30 dagar om det inte var rea
    jaha vad synd, då kan hon inte få dem i julklapp eftersom hon måste prova dem
  • Lilaa

går det att beställa från kalendern på internet eller gäller det bara i butik?

• Lilaa
    Ruso skrev 2009-11-25 16:53:18 följande:
    Går bra att beställa frå kalendern på internet, släpps vid midnatt!
    då ska jag vara vaken i natt och försöka få tag i en klänning
  • Lilaa
    Bettan87 skrev 2009-11-25 23:20:55 följande:
    Mina barn får köra samma på jul & nyår tror jag...Sen ska 6åringen ha Nobel-middag i skolan då de fick klä sig lite finare...och då har jag hittat en superfin svart festblåsa på HM för bara 99 kr..Jaja det är ju billigt haha...klart de ska ha fler klänningar
    Vad är det för klänning du hittat på hm
  • Lilaa

nu har jag beställt den rosa klänningen till dottern men jag kunde beställa den innan kl blev 12 och så uynyttjade jag 50 kr kupongen så jag betalade bara 68 kr.

• Lilaa
    charmmiss skrev 2009-11-26 00:14:16 följande:
    tog oxå två råsa. köpte även en bolero, den med paljetter på kanten för 179kr.
    mmm den har jag med kollat på, den är fin
  • Lilaa

Finns det förresten ingen tråd för alla olika julkalendrar och affärer med erbjudanden nu inför jul? Fanns en tråd förra året

• Lilaa

Den där shaping dress som är i kalendern i morgon, är det nån som vet om den ska forma kroppen eller äe det ett vanligt nattlinne? eller ska man ha den under klänningar? funkar den inte under en tröja och byxor?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9