Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Hallontårta skrev 2009-09-04 14:02:26 följande:
    Lindex verkar inte tycka att jag handlat tillräckligt det senaste, jag har minsann inte fått något sms! ;>
    jag har heller inte fått nåt sms, och jag har handlat hur mycket som helst
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • maadicken

hmmm... vad skulle ni ha tagit för storlek på kavats defender? sonens fot är ca 143 mm, precis som den var innan sommaren. ska jag välja den som är 162mm eller den som är 169 mm. fy så svårt! tänk om fötterna sätter igång och växer nu under hösten... han ska ju ändå kunna ha dom ända till typ april.

• maadicken
    Ms Ms Kanga skrev 2009-09-06 10:55:59 följande:
    Jag skulle ta den mindre storleken - det är ju ändå nästan 2 cm tillgodo - jag tror den som är större blir för stor för din son
    det har du rätt i. jag tar dom mindre.
  • maadicken

tänk att jag alltid ska vara så seg när jag ska beställa. la ett par svarta kavat kängor i storlek 24 i varukorgen på ellos tidigare idag, sen tänkte jag kolla vidare under dagen om jag skulle shoppa mer. när jag tittar in nästa gång så är varukorgen tom    jag hade ingen aning om att den tömdes efter en stund...
    hur som helst så finns inte dom svarta kängorna i storlek 24 längre, så nu får det bli bruna stl 24 eller svarta förstora.  jag vill ha svarta!  *sur*

nån som vet hur länge 50% gäller? och nån som kanske även vill ge mig koden här?

• maadicken
    star67 skrev 2009-09-06 23:10:27 följande:
    ta den stl som finns och sedan du får bytta de de brukar ha i lager några, men sen sfl om det inte finns så du kan ta bruna. att bytta stl eller färge är gratis.
    menar du att det inte kostar att skicka tillbaks och byta?

har nu i alla fall beställt dom bruna, men klantarslet som aldrig har beställt från ellos klickade framåt för snabbt... vips så hade beställningen gått iväg! ingen rabattkod inskriven, och inte hade jag ändrat betalningssätt heller.  mailade direkt och bekände mitt misstag, så nu hoppas jag på hjälp imorron då jag inte förstod hur jag skulle kunna fixa det själv på min sida.{#lang_emotions_embarassed}
  • maadicken
    sarismaris skrev 2009-09-07 06:32:27 följande:
    Returfrakten får man ju stå för själv om man väljer att skicka tillbaka/byta!Det är bara om det är fel på varan eller om man fått fel vara (alltså reklamation) som man inte behöver betala returen.
    ja det var väl det jag tänkte
    Wilmis07 skrev 2009-09-07 01:19:54 följande:
    Du kan markulera din order själv och läggga en ny med rabattkod i.
    jag hittar inte vart på sidan jag gör det. hittade min sida och orden jag nyss lagt. klickade på den och detaljerna kom upp, men sen kunde jag inte göra nåt mer.
  • maadicken

ringde ellos och har fått det fixat nu. idag fanns den dessutom i svart i rätt storlek

har era lindex fått in traktortröjorna i butiken? sugen på en sån, men kan inte välja färg så jag skulle vilja se den "live" först.

• maadicken

hmmm... ingen snäll gullig trådmedlem som skulle vilja vidarebefodra 30% sms:et till mig? skulle behöva handla nu!

säg till om nån vill så inboxar jag mitt nr

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9