För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

jag fick den här på mailen: http://www.lindex.com/Archive/PDF_Club/w0936KupDss3_SE.pdf gäller på BH+trosa om någon vill shoppa jag hade hellre velat ha 30% på valfri vara....
hmmm... vad skulle ni ha tagit för storlek på kavats defender? sonens fot är ca 143 mm, precis som den var innan sommaren. ska jag välja den som är 162mm eller den som är 169 mm. fy så svårt! tänk om fötterna sätter igång och växer nu under hösten... han ska ju ändå kunna ha dom ända till typ april.
tänk att jag alltid ska vara så seg när jag ska beställa. la ett par svarta kavat kängor i storlek 24 i varukorgen på ellos tidigare idag, sen tänkte jag kolla vidare under dagen om jag skulle shoppa mer. när jag tittar in nästa gång så är varukorgen tom jag hade ingen aning om att den tömdes efter en stund...
hur som helst så finns inte dom svarta kängorna i storlek 24 längre, så nu får det bli bruna stl 24 eller svarta förstora. jag vill ha svarta! *sur*
nån som vet hur länge 50% gäller? och nån som kanske även vill ge mig koden här?
ringde ellos och har fått det fixat nu. idag fanns den dessutom i svart i rätt storlek
har era lindex fått in traktortröjorna i butiken? sugen på en sån, men kan inte välja färg så jag skulle vilja se den "live" först.
hmmm... ingen snäll gullig trådmedlem som skulle vilja vidarebefodra 30% sms:et till mig? skulle behöva handla nu!
säg till om nån vill så inboxar jag mitt nr