Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

AochJsMamma skrev 2009-10-12 09:07:16 följande:
    vågar vi tro att det kommer kuponger i veckan? HOPPAS! Har en hel del jag vill köpa!! *håller tummarna för 30% på ett helt köp*
    hihi det hoppas vi på varje månad 30% på ett helt köp alltså
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • maadicken

villervalla mössorna utan knyt är små i storleken iaf... det är inga tjocka mössor, utan vanliga tunna bomulls mössor som man har höst och vår. (i alla fall i vårat hem )

vet inte om POP har sånna nu, men dom som inte är runda i kanten utan går ner över öronen är suveräna. dom sitter kvar över öronen och åker inte ner i ögonen.

• maadicken
    maadicken skrev 2009-10-14 10:35:32 följande:
    villervalla mössorna utan knyt är små i storleken iaf... det är inga tjocka mössor, utan vanliga tunna bomulls mössor som man har höst och vår. (i alla fall i vårat hem )vet inte om POP har sånna nu, men dom som inte är runda i kanten utan går ner över öronen är suveräna. dom sitter kvar över öronen och åker inte ner i ögonen.
    denna modellen menar jag: http://www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx?id=4821&productidentifier=60038154&colorid=2523644&sectionid=clothes&subsectionid=ENOVA_GLOVES_HATS

jag tycker storleken varierra med mössan. har du ingen möjlighet att prova? pop är ju annars dubbelstorlekar, 48/50
  • maadicken

nån som har sett om HM har fått in sina billiga täckbyxor? dom hade förra året, och året därförinnan oxå, lite tunnare täckbyxor i olika färger för 98 kr.  tycker dom är perfekta att ha nu innan det är dax för overallen, och förra årets är för korta...

• maadicken
    puh fantast skrev 2009-10-14 13:06:01 följande:
    maadicken: låter som ett par kanonbra byxor. Har ångest över vad jag ska ta på barnen varje dag. Kommer du ihåg vilka storlekar de braukar finnas i? Och färger?
    tror det var mellan storlek 80 - 128 (eller vart går gränsen för stora barn)  kan ju ha funnits större, men jag kollade ju aldrig efter det. vet att dom fanns i svart, brun, rosa, blå. kanske även röd och grön, minns inte.

sonen behöver nya nu!!
  • maadicken

nån som har tips på riktigt billiga täckbyxor? dom behöver inte vara särskilt vattentåliga, för är det blött har han gummibyxor och bra vinterkläder har han redan.

han ska ha dom nu innan det blir jättekallt, och som extra under vintern.

skulle oxå vilja ha en riktigt bra rabatt på hm....

• maadicken

jo kappahl delar ju ut rabatter hela tiden, och där har jag faktiskt glömt att kolla.

rusta, dit får jag åka och kika. 

storlek 98 eller 104 ska jag ha.

• maadicken
    Lindex Shop Online ger dig 20% på valfri vara t.o.m 19/10 Ange internetkod: LC1509

kanske går den att kombinera med 25% på hela köpet i onlineshoppen...
  • maadicken
    Hallontårta skrev 2009-10-27 12:20:12 följande:
    Jag testar att fråga er innan jag mailar polarn & pyrets kundtjänst: Vet ni, eller hur skulle ni ha gjort, med "skärmen" eller vad man ska kalla den, i fram på mössan. Den sitter uppfäst med två trådar på vardera sida, tror ni man kan ta bort dem för att kunna fälla ner "skärmen" eller förstör jag mössan då?? :> Det kanske är meningen att man ska ta bort dem?! Det är denna:www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetai...
    jag är rätt säker på att om det var meningen att den skulle gå att fälla ner, så skulle den vara fäst med tryckknappar  

var det nån här i tråden som köpte bamsepyjamasen på pojk, med bamse i racerbil och all over print på byxorna?
    för mig krympte den ju mer än en storlek i första tvätten, trots följt tvättråd. jag reklamerade och fick en ny och hon i butiken sa att hon trodde tvättrådet var fel, att det skulle stå 40* istället för 60*. jag har tvättat den nya pyjamasen i enbart 40* max 5 gånger, men nu är byxorna lika små som dom första var. så surt! nån mer som har den?
  • maadicken

nu går det komma in på pojkrean, men inte resten...

• maadicken
    anette 81 skrev 2009-10-29 10:01:48 följande:
    Nu funkar all rea
    jag kommer fortfarande inte in på flick och baby...
  • maadicken
    anette 81 skrev 2009-10-29 11:20:06 följande:
    den funkar idag med, använde precis 25% på ett köp
    funkade den på rean oxå?
  • maadicken
    alldeles nyss när jag beställde med
  • maadicken
    puh fantast skrev 2009-11-02 13:28:54 följande:
    Angående kappan: Jag menar för att ha ovanpå innekläderna när man ska åka iväg. Bor i Norrland och här har vi redan minusgrader vissa dagar, så det behövs definitivt något mer när man ska åka och handla eller åka på kalas.Men det känns inte så kul och fint att ta ett par röda överdragsbyxor från Lindex eller ett par jättetjocka brokiga täckbyxor.Någon med nåt tips?
    fleecebyxor i nån lämplig färg kanske?
  • maadicken
    Finesse skrev 2009-11-06 14:01:05 följande:
    ruso: haha ja.. hjälmen är viktig
    och hjälmen matchade ju pingus mössa perfekt
    jättesöt!
  • maadicken

vad är koden från femina och vad ger den för rabatt?  sitter och beställer nu...

• maadicken

hittade den   har inte haft tid att läsa i tråden på sistone. mycket man missar på en vecka

• maadicken

jag har föresten inte heller fått sms. som vanligt...

• maadicken

om det står klar att plockas som status på min lindex beställning. kan man ändra nåt då? hur gör man?
    var på stan idag och kunde inte låta bli att prova dom snygga byxorna jag beställt. dom passade inte...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9