För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

villervalla mössorna utan knyt är små i storleken iaf... det är inga tjocka mössor, utan vanliga tunna bomulls mössor som man har höst och vår. (i alla fall i vårat hem )
vet inte om POP har sånna nu, men dom som inte är runda i kanten utan går ner över öronen är suveräna. dom sitter kvar över öronen och åker inte ner i ögonen.
nån som har sett om HM har fått in sina billiga täckbyxor? dom hade förra året, och året därförinnan oxå, lite tunnare täckbyxor i olika färger för 98 kr. tycker dom är perfekta att ha nu innan det är dax för overallen, och förra årets är för korta...
nån som har tips på riktigt billiga täckbyxor? dom behöver inte vara särskilt vattentåliga, för är det blött har han gummibyxor och bra vinterkläder har han redan.
han ska ha dom nu innan det blir jättekallt, och som extra under vintern.
skulle oxå vilja ha en riktigt bra rabatt på hm....
jo kappahl delar ju ut rabatter hela tiden, och där har jag faktiskt glömt att kolla.
rusta, dit får jag åka och kika.
storlek 98 eller 104 ska jag ha.
nu går det komma in på pojkrean, men inte resten...
det diskuterades ju smala modeller här för några sidor sedan... http://www.aftonbladet.se/wendela/article6097669.ab
vad är koden från femina och vad ger den för rabatt? sitter och beställer nu...
hittade den har inte haft tid att läsa i tråden på sistone. mycket man missar på en vecka
jag har föresten inte heller fått sms. som vanligt...
om det står klar att plockas som status på min lindex beställning. kan man ändra nåt då? hur gör man?
var på stan idag och kunde inte låta bli att prova dom snygga byxorna jag beställt. dom passade inte...