Inlägg från: iAnnaMaria |Visa alla inlägg
  • iAnnaMaria

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

solstraalen skrev 2009-09-09 13:56:36 följande:
    Hallojs, någon som vet hur polotröjorna på pojk är i strl? Funderar på 92 eller 98 till min 88cm pojke.
    Ta 98! Min pojk är 88 cm också och 98 passar perfekt
  • iAnnaMaria
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-09-14 20:46:10 följande:
    Jäkla skit nu är ena killens fix ws helt paj i dragkedjan. Den började glipa därnere då den inte är förstärkt och så försökte svärmor så dit band för att den skulle hålla men nu är den som sagt helt paj så typiskt att den inte höll säsongen ut iaf. Skulle ni reklamerat fastän ni försökt laga den själv?
    Skulle försökt iaf! :)
  • iAnnaMaria
    Jessica24 skrev 2009-09-20 14:14:53 följande:
    Någon som vet om det är OK att öppna ett paket med kläder som man beställt och hämtar ut i butiken, och sedan byter direkt till ett annat plagg?
    Ja har jag gjort några gånger :)
  • iAnnaMaria
    Helenapena skrev 2009-09-25 07:52:31 följande:
    God morgon! Ett tips till alla mammor Jag hittar tyvärr inte jeansen jag vill tipsa om på hemsidan så jag kan inte länka till någon bild men hur som helst så har Lindex numera sååååå snygga baggyjeans!!!! Dom är väldigt lik Vero Moda´s Only cover jeans men priset är ju hundra gånger bättre!! Dom sitter supersnyggt och är exakt hur sköna som helst *Tipsar tipsar* Trevlig helg till er alla! Helena
    Vad kostar dom?
  • iAnnaMaria
    Helenapena skrev 2009-09-25 13:24:17 följande:
    Gör det Dom ser rätt höga ut i midjan men är inte alls lika höga när dom sitter på. Gillar själv låga byxor men ÄLSKAR verkligen dessa
    har du ingen bild?
  • iAnnaMaria

Kan man byta ett plagg som man köpt för ett tag sen med lappar och allt kvar men utan kvitto?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9