Inlägg från: iAnnaMaria |Visa alla inlägg
  • iAnnaMaria

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Ruso skrev 2009-10-03 18:43:51 följande:
    Jag bara funderar... men det går ju att ha knickers och strumpbyxor, så kanske det är sånna då i alla fall. Inte att det gör något, men man undrar ju när alla måste gå upp 1-2 storlekar!
    Nej det är inte knickers! Det är vanliga jeans. Min kille har 98 på dom och det har han på tröjor med. Så dom är inte konstiga i storlek enligt min åsikt.
  • iAnnaMaria
    solstraalen skrev 2009-10-03 21:15:23 följande:
    Min grabb är typ 90cm och vi har 98 på jeansen, dom sitter super! När han är 98 så är dom nog på gränsen till för små, om inte försmå faktist. Så jag tror på jeans, men korta i strl.
    Min son är också 90. Har 98 på dom. Konstigt det där med storlekar för mina är inte alls för små på honom :O.
    Och dom sitter ju ganska baggy också.
    Olika längd på samma storlekar kanske?? Så är det ju med velourbyxorna på lindex...
  • iAnnaMaria
    maggan75 skrev 2009-10-03 22:12:56 följande:
    Eller så har barnen olika längd på benen .... bara för att barn är lika långa finns det ju andra saker som skiljer  ..
    Jo sant...
  • iAnnaMaria
    maadicken skrev 2009-10-05 23:32:12 följande:
    vad dåligt att dom inte hade polarn o pyret med... jag vet ju att den är bra, men det är ju kul att se hur den står jämfört med andra. jag vill gärna se testet på vinterskor!
    konstigt att dom inte skickar samtidigt. jag fick min tidning för 1 vecka sen.
  • iAnnaMaria

finns inte muddjeansen kvar på hemsidan?

blir galen. Allt som jag vill ha är slut i rätt storlek. Kan lika gärna åka runt till olika butiker och köpa det där :P

• iAnnaMaria
    Sommarpresent skrev 2009-10-13 18:15:45 följande:
    Jag har mailat idag och påpekat!
    Bra! Skriv svaret den :)
  • iAnnaMaria
    Pinkie skrev 2009-10-26 10:43:16 följande:
    Jättefina! *hintar åt KappAhl att göra ett par "pojkiga" också"
    Vad var det för flickigt med dom? Dom kan mina pojkar absolut ha!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9