Inlägg från: Bobbenn |Visa alla inlägg
  • Bobbenn

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Finesse skrev 2009-10-16 12:38:57 följande:
    Hjälp!!Jag har köpt FIX overall till Ebba i år.. storlek 92.. MEN hon växer så det knakar så overallen sitter precis bra nu.. hittade igår en i 98 som jag la undan tills idag.. Ringde dit och bad dom mäta.92: Armar: 29, Ben: 32, Rygg: 5598:Armar: ca. 32, Ben: 37, Rygg 55,5Det är just över ryggen (kroppen) som den börjar bli tajt, den i 92 alltså, och den är nästan stor i ben och sitter helt ok i armarna.. vad ska jag göra? Byta till 98 eller behålla 92?
    BYT! Den hade min 80 cm dotter kunnat ha ju {#lang_emotions_surprised}
    Jag är för ärlig för att vara omtyckt
  • Bobbenn
    pelagonia skrev 2009-10-17 06:39:48 följande:
    Gäller rabatten på 3 bet för 2 oxå ? Alltså 25 % på ett köp
    Det kan inte kombineras nej..
  • Bobbenn
    Finesse skrev 2009-10-17 11:38:38 följande:
    jag behöll den.. vi provade den på henne när mina föräldrar var här och dom tyckte att en storlek större skulle göra så att hon inte ens skulle kunna röra sig.. för den är lång i armar och ben, den i 92, å den i 98 skulle ju vara ännu större.. Hon verkar ha lång överkropp min dotter. Nästa år får jag försöka hitta nån overall som passar henne bättre.
    Fast lite stor ska den ju va så dom kan sitta ordentligt och så
  • Bobbenn

Det finns inget jag vill ha från Lindex shoppen nu ju! GAAH! {#lang_emotions_dreamer}

• Bobbenn
    Pixxi skrev 2009-10-19 20:01:13 följande:
    Åh, jag har 25% som ligger och bränner, men jag hittar inget som jag verkligen vill ha. Det är ett väldigt bekymmer
    Samma här {#lang_emotions_surprised}
  • Bobbenn
    maggan75 skrev 2009-10-19 20:16:10 följande:
    och jag  har användt 2 st i butik och i på nätet   passade på att köpa vinter jacka och termobyxor till stora V
    Måste man visa club kort då man handlar med kupongen? Kan man använda obegränsade kuponger till datumet går ut? (inte samtidigt då)
  • Bobbenn
    maggan75 skrev 2009-10-19 20:19:20 följande:
    Ja clubkort måste man visas de drar ju det ..... vet inte hur många gånger man kan använde kupongerna men jag  fick ju hem i brevlådan och via mail  så då använde jag det
    Attans är ju inte medlem, oh well ungen behöver iaf inte mer kläder :P
  • Bobbenn

Matchning till 2 pojkar (kalas) 4 månader strl 74 och 18 månader strl 92/98?

• Bobbenn
    Ruso skrev 2009-10-19 21:01:55 följande:
    Oj vilka stora killar du har!!
    hihi inte mina men en väns

Jo det är ståtliga killar minsann
  • Bobbenn
    charmmiss skrev 2009-10-20 08:12:22 följande:
    tack för era länkar till kupongerna.glömde att jag hade fått ett sms oxåsåg precis hennes aukioner när jag sökte på tradera, tog dessa på köp nu, hann inte med något annat de gick med en faslig fart www.tradera.com/1-helt-ny-sot-blus-fran-vinta...www.tradera.com/1-helt-ny-sjal-fran-vintage-s...tunikan blir fin på tjejernas kalas.det är denna (tror o hoppas jag) gör inte alls rättvisa på tradera bildenwww.kappahl.com/misc/ProductDetails/?ArtNo=22...
    Räkna med minst 3 veckors leveranstid bara. säljaren är otrevlig och SEG!

Fit iaf
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9