Inlägg från: Mysaaan |Visa alla inlägg
  • Mysaaan

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Helenapena skrev 2009-09-16 16:24:37 följande:
    WS-fleecen är vindtät och vattenavvisande och den både andas och värmer Den jag köpte nu är från POP men FIX (Lindex såklart ) har också en och även HM och KappAhl. Vår son hade den från KappAhl under våren och den var hur bra som helst den också!Softshellen har även den god andningsförmåga och skyddar mot vind. Materialet är både lätt och mjukt och det är stretch i vilket gör plagget bekvämt. De mikroskopiska hål som finns på ytan är så små att de inte släpper igenom väta och regn. Däremot har ångan och fukten från kroppen mindre partiklar vilket gör att plagget andas Perfekta höst/vårplagg båda två!!
    Tack för svar! Ska absolut kolla på dessa
  • Mysaaan
    Pinkie skrev 2009-09-16 20:00:20 följande:
    En WS funkar ju inte i regn - det är ju fleece! Men dom är vindtäta. Finns många att välja på som håller bra kvalitet tycker jag. Min minsta har en grön från Po.P, mellan- barnet har en turkos från KappAhl och flickan har en röd från Everest, Stadium. Mina använder WSarna när en vanlig mjukisjacka är för kallt... har svårt att säga nåt speciellt temperaturintervall...Vindjackorna har dom när det blir ännu kallare och om det ex. duggar lite eller är lite regnigt (men inte läge för regnkläder *haha*). Till dom har dom överdragsbyxor också. Lilla har en militärgrön från H&M, mellanbarnet en mörkblå från FIX, Lindex och den stora en röd FIX från Lindex.  
    Nä det är klart det inte funkar i regn har kollat runt lite nu på WS och dom ser lite tunna ut??! Men håller dom sej varma och så bara med den och tex då en tröja under? Den turkosa från Kappahl va ju hur fin som helst! funkar väl på en tjej va? Men dom verkar inte ha några tunnare skaljackor, inte Lindex heller? Men HM verka ha en, men hmm har inte tänkt beställa därifrån nu...pop är väl ganska så dyra? För WS och skaljacka låter väldigt bra Sedan finns det överdragsbyxor med hängslor? Vill gärna inte ha något glapp...
  • Mysaaan
    Snorky skrev 2009-09-16 23:16:27 följande:
    du ska helst inte ha skaljacka och ws tillsammans, om du tänkte så? det blir kaka på kaka eftersom båda är vindtäta. En skaljacka fungerar bäst ihop med en vanlig fleece, annars blir det lite väl tätt och andas inte lika bra. ws:ar är kanon, tycker man håller sig varm i de lääänge. Jag har en själv och det är ett toppenplagg... använder det massor under höst o vår när jag cyklar till jobbet. Värmer helt kanon eftersom det är vindtätt också.
    Aha ok, ja jag tänkte ju kanske på ws nu och skaljacka om det är lite kallare ev. lite duggregn!? men kanske dumt tänkt då? svårt detta med ytterkläder tycker jag :-P Men ws låter verkligen som ett bra plagg, måste kolla upp detta idag
  • Mysaaan
    straw2008 skrev 2009-10-14 08:46:32 följande:
    Vi kör de från pop, asfina o sitter garanterat kvar!
    Är sugen på att köpa en mössa från dom, dom ser ut att sitta på bra Men hur är deras mössor i storleken? Dottern har ca 48 cm i huvudomfång, blir storlek 48 bra då eller ska man ta 50?
  • Mysaaan
    star67 skrev 2009-10-17 14:32:37 följande:
    funkade att kombenera alla kodar för mig 2 30% och 20% och 25%
    Vad är det för 30%?
  • Mysaaan

Om det står "Fraktas till Lindexbutik" på beställningsordern, när har man paketet då?

• Mysaaan
    Pinkie skrev 2009-10-26 09:31:13 följande:
    Jag brukar få SMS dagen efter då!
    åå då kanske det kommer idag?! det har stått så sen i fredags
  • Mysaaan

Coca cola light skrev 2009-10-27 17:24:19 följande:

Är det någon mer än jag som reagerar på hur smal modellen ser ut som visa den silvriga och rosa klänningen? När man tittar på henne i den silvriga klänningen ser ut helt anorektisk ut. Usch och fy!
    Oja, först tyckte jag den klänningen va jätte fin och ville ha den, men sen när jag såg den på henne så mådde jag lite illa och kunde inte köpa den, usch....tråkigt att dom väljer att ha en så smal kvinna :-/
  • Mysaaan

Har kikat på rean, men hittade inget av intresse :-/ men däremot vad mycket annat fint dom har fått in nu!!!! funkar 25% på hela köpet ännu?

• Mysaaan

Är det någon som har provat strumpbyxor som har lite "support och sharping" som det står på lindex hemsida, "håller in lite"? hur är dom att ha på sig? och håller dom in bra? samt vilka ser mest naturligt hudfärgade ut?

• Mysaaan
    Bettan87 skrev 2009-11-26 00:11:51 följande:
    ja jag tog också en rosa...perfekt för 68 kr
    men shit hur kunde ni få den för 68? handlade ni bara den och en rabattkod då antar jag?
  • Mysaaan

Ni som säljer på Tradera, tror/vet ni att/om det finns någon speciell dag och tid som är bäst att ha auktions slutet på? När isåfall?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9