Inlägg från: Glittrax |Visa alla inlägg
  • Glittrax

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Hallontårta skrev 2009-09-10 12:29:14 följande:
    Meeeh...idag skickar de hem på BREV att skorna jag beställde för någon vecka sedan är slutsålda?! Vafasen har de för system då? Borde det inte så slutsåld redan från början och meddela detta på brev känns väl lite onödigt. Så står det "Katalogen har blivit en succé för oss. Men dessvärre måste vi meddela att vi inte kan leverera din order till dig, eftersom det du har valt är slutsålt." Vad tusan bryr jag mig om deras katalog då?! =(
    brev känns lite konstigt som sagt, mail känns smartare! men vad underligt att du inte fick meddelande att dom var slut på engång?!
  • Glittrax
    solstraalen skrev 2009-09-10 15:52:30 följande:
    JAg köpte nyligen 2 par plyschbyxor eller vad 17 det nu är ett par mörkblå å ett par mörkgrå i 98 från pojk.De mörkblå är mkt längre än de blåa..
    skumt... jag köpte åxå 2 i den storleken... men de var exakt lika långa bara ena som var lite smalare, vilken storlek har din son i vanliga fall? min har ju 92 men dessa var små!
  • Glittrax

vad konstigt att inte jag fått vi föräldrar idag...? Bobbenn vart bor du? för antar att om man bor ovanför gävle får man vänta längre som allt annat...

• Glittrax
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-10-05 21:17:38 följande:
    Jag har inte heller fått! Bor i Uppsala!
    konstigt, vi får hoppas vi får den i morgon!
  • Glittrax
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-10-05 21:39:28 följande:
    Japp!
    fick du nån tidning idag? jag fick ingen och tycker det är väldigt konstigt, var en som skrev här att hon fick den för en vecka sen, sån skillnad ska det ju inte vara tycker jag!
  • Glittrax

Nån som köpt fodrade regsnställ i lindexbutik nyligen.. eller är dom helt slut?

• Glittrax

nu har jag köpt en fleecefodrad regnjacka märket var bamse med lille skutt på framsidan, nån som testa denna? är den bra?

byxor fanns inte till just denna jacka , men det blev ett par fleecefodrade från out wear, är dom bra?

skulle väldigt gärna höra era erfarenheter av dessa kläder, frågade om dessa varit i nåt test men det var bara tester med ofodrade ställ från bamse som hon visste av.....

• Glittrax
    Madge skrev 2009-10-25 14:44:33 följande:
    Vi har haft fleccefodrade regnkläder från outwear, de har varit toppen. De första fleccefodrade regnbyxorna i 80 var dock blöta igenom en gång på knäna efter en del flitigt krypande på dagis eftersom dottern inte gick då.
    jackan känns lite tjock, vid vilka grader hade din dotter sina kläder? vill inte överklä min 2åring på dagis direkt
  • Glittrax
    karmasus skrev 2009-11-16 12:38:28 följande:
    Om man köper tidningen Femina får man en 50-kr att handla för på Lindex. Internet: U39003Gäller from 19 november till 31 december
    koden är inte giltig står det, funkar nog bara en gång?
  • Glittrax
    Wilmis07 skrev 2009-11-17 11:32:03 följande:
    Men den börjar väl inte gälla förrän den 19?
    haha.. läste visst mellan raderna där.... får försöka igen i morgon då! tack för svaret
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9