-
Den kom i förrgår tror jag. Gäller till imorron (17:e) har jag för mej.Finesse skrev 2009-09-16 13:48:28 följande:tack tänk om jag vetat det tidigare.. men jag kanske hittar nåt mer där.. hur länge har det varit så?
-
Facebook-rabatten går ut imorron!Plutt05 skrev 2009-09-16 21:30:23 följande:Jag har barnrabatten i kassan ända tills jag loggar in, då försvinner den! Jag blir tokig, vad ska man göra? Och facebock fungerade bara idag eller hur var det? Går ju inte att vänta till kundtjänst öppnar imorgon heller. Går det att beställa allt och sen kräva i butiken när man hämtar ut det att de ska dra av 30 %?
-
Hur är Fix WS-fleece i storleken?
Funderar på en röd till min lilla. Stortjejen fick en rosa-lila från Pop.
Verkar (som ju alla också säger) vara ett användbart plagg!! Skulle gärna köpa en från Pop till minstingen också, men tycker det blir lite dyrt.. Beställde en lila från H&M härisist, men skickade tillbaka för den va liten i storleken. Orkade inte beställa en större, ifall den inte skulle sitta bra heller.. Synd, för den va jättefin annars!
-
Mätte minstingens fötter idag, och hjälp vad de har växt!! I juni var de 12,1 cm och nu mätte jag dom till nästan 13,5 cm! Över 1 cm på 3,5 månad! Läste att fötterna på de små växer ca 2 cm på ett år.... Då måste hennes fötter stå still ett bra tag nu då!
Å jag som köpte stl 21 på Kavat-kängorna.. Kollade lappen på dom och hon ska ju egentligen ha stl 22 eller tom 23 på kängorna i vinter då!! Men hon har ju ganska nyss växt ur stl 20!
Kommer inte ihåg hur längesen det var jag fick hem skorna (Ellos alltså).....det är nog för sent att skicka tillbaks och byta tyvärr.. Tänk om man vore så smart så man hade kollat mer noga direkt! Om man skickar tillbaka fast det är mer än 14 dagar efter man fått hem dom, vad händer då?? Är dom hårda på sånt tro??
Kollade på nätet och det fanns både 22 och 23 kvar....än så länge iaf!
-
Mm, jo jag tänkte nästan det.. Kanske ska behålla dom då och försöka sälja istället, och beställa nya med en annan 50 %-rabatt. Registrerade min sambo härisist, och han har två 50%-rabatter som gäller än.Wilmis07 skrev 2009-09-19 20:22:13 följande:Har du köpt dom för alva priset kan du kanske få ut var du gav för dom på tradera?
Men ska jag då ta 22 eller 23? Hennes fot är ju drygt 13 cm nu (fick inget exakt mått, hon stod inte så still..) Innermåttet på stl 22 är 14,9 cm och på 23 15,5 cm.
22 kanske räcker? Vill ju inte att dom ska va för stora, men samtidigt så ska de ju gärna räcka ganska länge.. Men fötterna bör ju (förhoppningsvis) inte växa så himla fort de kommande månaderna som de har gjort nu under sommaren, så 22 kanske kan räcka..?
Provade ju 21:orna på henne inomhus en stund när vi fick hem dom, och hon sprang ju omkring i dom och de verkade inte vara små så att det störde henne iaf! -
Det är gummimaterial..Flox skrev 2009-09-20 16:48:08 följande:Någon som vet om den Bamse höst/vinterjackan som finns på Lindex nu (blå-rosa med lille skutt till tjej) är i sådant där gummiaktigt material, dvs som regnklädesgalon, eller om den är i vanligt vinterjacksmaterial?? Det framgår inte riktigt på deras hemsida och p g a foglossning har jag väldigt svårt att ta mig dit och kolla...
-
Jag har också shoppat lite på Lindex idag!
* Nya randiga Bamsetröjan och lila velour (t3b2) till båda tjejerna.
* Röd Fix windfleece till lilltösen
* En mörklila kofta till mej!
Blev helt kär i de nya lilarandiga Bamsekläderna!! Vill ha plyschtunikan och de randiga plyschtightsen också!! Även den "vanliga" tunikan va fin! Ojojoj...dyrt blir det..
-
Är VIP-kvällarna för alla medlemmar?? När jag handlade igår (i Sunne) så frågade hon i kassan om jag hade fått nån lapp om vip-kväll. Det hade jag inte, så då sa hon att "då får du komma på onsdag kväll mellan 19-21, då är det 25 % rabatt på allt".
Fattade inte riktigt vad som krävs för att man ska få komma in.. Men ett clubkort då kanske? För nån lapp fick jag ju inte.. Å kan jag ta med mej nån som inte är clubmedlem??
Nån med lapp kanske kan tala om vad som står??
-
Lite olika tror jag! Har för mej att nån skrev att det var på torsdag i nån butik..Lilaa skrev 2009-09-22 17:59:04 följande:Har alla Lindex vip kväll på onsdag? eller är det olika dagar?
-
25 % rabatt på hela köpet under kvällen (kl. 19-21)iAnnaMaria skrev 2009-09-22 18:40:38 följande:Vad innebär VIPkväll då?